Kolejne zmiany w Programie Partnerskim NetArt. Już od maja zgromadzone punkty będzie można wymieniać na pieniądze! To pierwsza taka oferta wśród dużych dostawców domen i hostingów.
Firma NetArt przygotowała nowe zasady Programu Partnerskiego – możliwość
otrzymania gotówki w zamian za polecanie usług NetArt.
Idea Programu Partnerskiego NetArt opiera się na nagradzaniu użytkowników, którzy aktywnie polecają usługi firmy. Uczestnicy Programu Partnerskiego otrzymują określoną liczbę punktów, które mogą później wymieniać na nagrody.
Wśród nagród są gadżety firmowe, programy komputerowe (m.in. Kaspersky
Anti-Virus, Profesor Henry), markowe iPody oraz usługi dostępne w serwisie
nazwa.pl.
”Wprowadzenie możliwości otrzymania gotówki w zamian za zdobyte punkty to
idealne rozwiązanie dla tych klientów, którzy bardzo aktywnie polecają
usługi firmy NetArt. Od jakiegoś czasu zauważamy, że pomimo dużego zainteresowania oferowanymi gadżetami, wielu użytkowników stale gromadzi pokaźne sumy punktów na swoich kontach. Stąd decyzja, że od 1 maja 2007 r. uczestnicy Programu Partnerskiego NetArt będą mogli otrzymać także gotówkę. Nie ukrywam, iż krok ten podjęliśmy, aby zaktywizować nowe grupy internautów, które do tej pory nie brały udziału w naszym Programie” – komentuje Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie NetArt.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.