Portal podatkowy VAT.pl, po wielomiesięcznych przygotowaniach udostępnił użytkownikom internetu swoją nową odsłonę. Gruntownej przebudowie poddano system nawigacji oraz strukturę informacji.
'Zgodnie z ideą 'proste podatki’, którą staramy się wdrażać od początku działalności przez udostępnianie rzetelnej i aktualnej informacji podatkowej, postanowiliśmy zadbać również o to by dostęp do tej informacji był jak najprostszy i intuicyjny’ – mówi Jacek Wawrowski – dyrektor programowy.
VAT.pl to serwis kierowany do firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zawartość poświęcona była do tej pory głównie podatkowi VAT.
Autorzy serwisów zapowiadają wprowadzenie w roku 2006 kolejnych rozwiązań funkcjonalnych, nowych produktów i usług odpowiadających na potrzebę 'prostych podatków’ dla firm.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.