Dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze swoich struktur sprzedaży nową jednostkę – dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał nowo utworzonemu stanowisku dyrektora handlowego.
Dział sprzedaży bezpośredniej tworzą obecnie trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło oraz Dorota Kochańska. Wyodrębnienie ze struktur sprzedaży działu klientów bezpośrednich było konieczne z dwóch zasadniczych przyczyn. Po pierwsze; ze względu na stale rosnącą liczbę kampanii realizowanych dla klientów końcowych. Po drugie; w odpowiedzi na oczekiwania marketerów, dla których istotnym elementem obsługi jest specjalizacja branżowa i tematyczna sprzedawców z którymi współpracują. Zarówno dział sprzedaży bezpośredniej, jak i dział odpowiadający za kontakty z agencjami będą podlegały nowo utworzonemu stanowisku dyrektora handlowego. Do stycznia 2009 cała sprzedaż Cormedia kierowana będzie przez dyrektora generalnego firmy, Iwo Gałeckiego.
Liczba kampanii i realizowanych projektów w ramach kontaktów z bezpośrednimi klientami jest tak duża, że pewne zmiany w strukturach sprzedażowych i podział obowiązków i zadań między różne zespoły był konieczny. Cała sprzedaż Cormedia podlegać będzie dyrektorowi handlowemu, który pojawi się w firmie najprawdopodobniej z początkiem roku. Trwają ostatnie rozmowy, a pozyskanie doświadczonego menedżera nie jest procesem szybkim. Do tego czasu sprzedażą kieruje dyrektor generalny firmy Iwo Gałecki. – komentuje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Dom mediowy Cormedia zarządza między innymi tematyczną siecią reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline, która ma największy zasięg wśród witryn i serwisów internetowych w kategorii Budownictwo i Nieruchomości (za Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2008).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.