26 maja 2009 r. nastąpiła zmiana głównego udziałowca spółki Money.pl – wydawcy portalu finansowego oraz inwestora w siedmiu innych spółkach Grupy Money. Dotychczasowego współwłaściciela – Wydawnictwo Handelsblatt – zastąpiła siostrzana spółka Holtzbrinck Networks.
Verlagsgruppe Handelsblatt, to największe niemieckie wydawnictwo gospodarcze, wydawca m.in. takich tytułów, jak dziennik Handelsblatt, czy tygodnik Wirtschafts Woche. Z kolei Holtzbrinck Networks, to spółka od kilku lat koncetrująca aktywa internetowe Grupy Holtzbrinck, w swoim portfolio posiadająca kilkadziesiąt innych spółek internetowych w tym m.in. największy niemiecki serwis społecznościowy – StudiVZ.
Zmiany są konsekwencją reorganizacji w strukturze Grupy Holtzbrinck, do której należą obie spółki. Krystalizowana jest struktura grupy, czego efektem jest wyraźniejsze oddzielenie aktywów wydawniczych i internetowych.
„Trzyletnia współpraca z Handelsblatt to siedem inwestycji Money.pl na polskim rynku i utworzenie Grupy Kapitałowej Money.pl. Obecność w portfolio Holtzbrinck Networks otwiera kolejne, nowe możliwości rozwoju. Sama zmiana w strukturze kapitałowej nie ma wpływu na bieżącą strategię Money.pl. Cieszymy się jednak, że dołączamy do tak dużej grupy internetowej. Holtzbrinck Networks i Holtzbrinck Ventures, to obecnie kilkadziesiąt inwestycji internetowych w całej Europie” – komentuje Arkadiusz Osiak, współzałożyciel i prezes spółki Money.pl.
„Rynek polski leżał w naszym bezpośrednim zainteresowaniu już od dłuższego czasu. Teraz udało się doprowadzić do połączenia obu grup. Portal Money.pl oraz jego inwestycje doskonale wpisują się w nasze portfolio. Jesteśmy przekonani o tym, że to dobry punkt wyjścia do dalszych, ciekawych projektów w Polsce i za granicą” – dodaje Claas van Delden, dyrektor zarządzający Holtzbrinck Networks.
Holtzbrinck Networks przejął pakiet 70 proc. udziałów w spółce Money.pl, 30 proc. wciąż pozostaje w rękach Arkadiusza Osiaka.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!