Zarząd Bankier.pl został wzmocniony o dwie nowe osoby z branży finansów i IT. Prezesem spółki został Tomasz Jażdżyński, wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce i Interia.pl. Stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż produktów finansowych objęła Joanna Kuzdak, wcześniej dyrektor sprzedaży w Inteligo.
W obecnym roku przychody firmy mają wzrosnąć o blisko 100% do ponad 6 mln zł. Liczba użytkowników korzystających portalu zbliża się do 1 mln miesięcznie. Przed spółką stoi nadal wiele wyzwań, w tym między innymi kontynuacja szybkiego wzrostu w kolejnych latach.
'Strategia rozwoju Bankier.pl zakłada dalszy intensywny rozwój spółki, zarówno w obszarze mediów, jak i pośrednictwa finansowego. W tym kontekście wcześniejsze doświadczenia Tomka Jażdżyńskiego z portali horyzontalnych i mediów oraz Joanny Kuzdak w obszarze sprzedaży produktów finansowych, stanowią idealne uzupełnienie kompetencji spółki. Jestem przekonany, iż tak poszerzony zarząd zapewni sprawną realizację przyjętej strategii, co przełoży się na długoterminowy sukces Bankier.pl.’ – mówi Piotr Pajewski, przedstawiciel bmp AG, głównego akcjonariusza Bankier.pl S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.