Kilkadziesiąt nowych propozycji wyglądu stron zaproponował swoim klientom portal ogłoszeniowy Gratka.pl. Wiosenne zmiany kierowane są do właścicieli autokomisów i sklepów motoryzacyjnych. Nowoczesny wygląd, możliwość prezentacji wideo oraz mapy we wszystkich ogłoszeniach, to tylko niektóre ze zmian.
Nowe szablony pozwalają klientom portalu Gratka.pl w łatwy sposób zarządzać wyglądem swojej strony. Wśród nowych funkcjonalności pojawiły się: możliwość wyboru wersji kolorystycznych, jednego z możliwych układów strony, czy też możliwość wyboru zdjęcia do nagłówka, w tym umieszczenia własnej propozycji.
Chcieliśmy umożliwić naszym klientom w prosty sposób modyfikację ich narzędzia pracy – mówi Filip Stefański, Menedżer Projektów w Gratka Sp. z o.o. – Dzięki tym zmianom, ich strona będzie dostosowana do indywidualnych potrzeb, a także zyska nowoczesny wygląd – dodaje Filip Stefański.
Nowością jest także możliwość dodania prezentacji wideo do ogłoszenia oraz mapy z lokalizacją. Ponadto, strony autokomisów zyskały nowocześniejszy wygląd, co czyni ich ofertę bardziej dostępną i atrakcyjną dla klientów.
Tak szeroki wachlarz możliwości wyróżnia nas na tle konkurencji – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o. – Dzięki nowym szablonom klienci w elastyczny sposób mogą zarządzać poszczególnymi modułami strony, a także zyskali kilkadziesiąt nowych kombinacji ustawienia jej wyglądu – dodaje Prezes.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.