Znaj.pl ma być „zupełnie innym” geolokalizacyjnym portalem społecznościowym. Spotkać w nim można nie tylko aktualnych znajomych, ale także ludzi z przeszłości i przyszłości użytkownika. Jak działa serwis?
Główną cechą odróżniającą Znaj.pl spośród konkurencji ma być opcja meldowania się w danym miejscu nie tylko w teraźniejszości, ale też w przyszłości i przeszłości. Dawać ma to możliwość sprawdzenia, kogo można spotkać w danej lokalizacji o określonej porze oraz „przeniesienia się” w przeszłość – odświeżenia kontaktów osobami np. ze wspólnej imprezy czy kolonii.
Znaj.pl wykracza poza standardowe mechanizmy oznaczania się w różnych miejscach. Nasz portal daje możliwość odnalezienia dawnych znajomych i poznania przyszłych. Ale także może być wykorzystany w innych, niż towarzyskie celach np. jako hub społeczności nowego bloku mieszkalnego. Myślę, że może być przydatny dla różnego typu mniejszych i większych społeczności w których użytkownicy chcą wymieniać się informacjami na tematy im bliskie, jak np. bezpieczeństwo w okolicy, wydarzenia i ważne wiadomości poparte zdjęciami – powiedział Adam Kogut pomysłodawca serwisu.
Znaj.pl oferuje również podstawowe funkcje portali społecznościowych, jak galeria, tworzenie sieci kontaktów czy osobistych profili. Każdy użytkownik może zadecydować na ile on i jego lokalizacje będą widoczne dla innych.
Znaj.pl to portal, który powstał w 2013 roku. Jego założycielami jest firma Remean. Pomysłodawcą projektu jest Adam Kogut, który zajmuje się także zajmuje się rozwojem operacyjnym i funkcjonalnym serwisu. Za strategię marketingową i rozwój serwisu odpowiada Michał Dziurkowski. Kwestie rozwoju programistycznego i administracja serwisem to domena Artura Maciąga.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.