Znaj.pl – geolokalizacja i „podróże w czasie”

Opublikowano: 21 maja 2013. Kategoria: Startupy. Tagi: , , ,

Znaj.pl ma być „zupełnie innym” geolokalizacyjnym portalem społecznościowym. Spotkać w nim można nie tylko aktualnych znajomych, ale także ludzi z przeszłości  i przyszłości użytkownika. Jak działa serwis?

Główną cechą odróżniającą Znaj.pl spośród konkurencji ma być opcja meldowania się w danym miejscu nie tylko w teraźniejszości, ale też w przyszłości i przeszłości. Dawać ma to możliwość sprawdzenia, kogo można spotkać w danej lokalizacji o określonej porze oraz „przeniesienia się” w przeszłość – odświeżenia kontaktów osobami np. ze wspólnej imprezy czy kolonii.

Znaj.pl wykracza poza standardowe mechanizmy oznaczania się w różnych miejscach. Nasz portal daje możliwość odnalezienia dawnych znajomych i poznania przyszłych. Ale także może być wykorzystany w innych, niż towarzyskie celach np. jako hub społeczności nowego bloku mieszkalnego. Myślę, że może być przydatny dla różnego typu mniejszych i większych społeczności w których użytkownicy chcą wymieniać się informacjami na tematy im bliskie, jak np. bezpieczeństwo w okolicy, wydarzenia i ważne wiadomości poparte zdjęciami – powiedział Adam Kogut pomysłodawca serwisu.

Znaj.pl oferuje również podstawowe funkcje portali społecznościowych, jak galeria, tworzenie sieci kontaktów czy osobistych profili. Każdy użytkownik może zadecydować na ile on i jego lokalizacje będą widoczne dla innych.

Znaj.pl to portal, który powstał w 2013 roku. Jego założycielami jest firma Remean. Pomysłodawcą projektu jest Adam Kogut, który zajmuje się także zajmuje się rozwojem operacyjnym i funkcjonalnym serwisu. Za strategię marketingową i rozwój serwisu odpowiada Michał Dziurkowski. Kwestie rozwoju programistycznego i administracja serwisem to domena Artura Maciąga.

Dawid ZarazińskiZnaj.pl – geolokalizacja i „podróże w czasie”

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.