Znaj.pl ma być „zupełnie innym” geolokalizacyjnym portalem społecznościowym. Spotkać w nim można nie tylko aktualnych znajomych, ale także ludzi z przeszłości i przyszłości użytkownika. Jak działa serwis?
Główną cechą odróżniającą Znaj.pl spośród konkurencji ma być opcja meldowania się w danym miejscu nie tylko w teraźniejszości, ale też w przyszłości i przeszłości. Dawać ma to możliwość sprawdzenia, kogo można spotkać w danej lokalizacji o określonej porze oraz „przeniesienia się” w przeszłość – odświeżenia kontaktów osobami np. ze wspólnej imprezy czy kolonii.
Znaj.pl wykracza poza standardowe mechanizmy oznaczania się w różnych miejscach. Nasz portal daje możliwość odnalezienia dawnych znajomych i poznania przyszłych. Ale także może być wykorzystany w innych, niż towarzyskie celach np. jako hub społeczności nowego bloku mieszkalnego. Myślę, że może być przydatny dla różnego typu mniejszych i większych społeczności w których użytkownicy chcą wymieniać się informacjami na tematy im bliskie, jak np. bezpieczeństwo w okolicy, wydarzenia i ważne wiadomości poparte zdjęciami – powiedział Adam Kogut pomysłodawca serwisu.
Znaj.pl oferuje również podstawowe funkcje portali społecznościowych, jak galeria, tworzenie sieci kontaktów czy osobistych profili. Każdy użytkownik może zadecydować na ile on i jego lokalizacje będą widoczne dla innych.
Znaj.pl to portal, który powstał w 2013 roku. Jego założycielami jest firma Remean. Pomysłodawcą projektu jest Adam Kogut, który zajmuje się także zajmuje się rozwojem operacyjnym i funkcjonalnym serwisu. Za strategię marketingową i rozwój serwisu odpowiada Michał Dziurkowski. Kwestie rozwoju programistycznego i administracja serwisem to domena Artura Maciąga.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.