Zrównoważone przychody Interia.pl

Interia.pl w III kwartale 2002 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na podobnym poziomie do co w III kwartale 2001 roku (3342 tys. zł w porównaniu do 3615 tys. zł).

Strata w III kwartale wyniosła 2135 tys. zł (niższa od straty w III kwartale 2001 o prawie 30%), mimo wysokiej amortyzacji (1571 tys. zł – wzrost o blisko 700 tys. zł) oraz przy niższych przychodach finansowych (o blisko 600 tys. zł).

Strata na poziomie EBITDA spadła z 7632 tys. zł za trzy pierwsze kwartały 2001 roku do 4214 tys. zł za porównywalny okres czasu roku bieżącego. Strata EBITDA za sam III kwartał 2002 wyniosła 649 tys. zł (2768 tys. zł w III kwartale zeszłego roku).

W ostatnim okresie portal przedstawił nowe usługi zmierzające do zwiększenia przychodów, były to m.in.: serwis randkowy, hosting, płatna poczta czy rozbudowa serwisu Turystyka.

Według badania NetTrack w kategorii korzystania w ciągu ostatniego miesiąca wrześniowy wynik INTERIA.PL wyniósł 34,15% (Onet.pl- 69,60%, Wirtualna Polska-52,03%, Gazeta.pl- 13,61%).
Portal Internetowy Interia.pl ma obecnie założonych 2,44 mln kont pocztowych.

http://www.interia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top