Zumi.pl, lokalizator internetowy oraz wyszukiwarka firm i usług, wprowadza nową formę reklamy. Zumiwideo rozszerza dotychczasowe formy prezentacji firm.
Zumiwideo jest częścią wizytówek firm obecnych w serwisie Zumi.pl, dzięki nim przed-siębiorstwa mogą w szczególnie atrakcyjny i wiarygodny sposób przedstawiać swoją ofertę użytkownikom poszukującym na Zumi produktów i usług.
Wideowizytówka oprócz danych kontaktowych zawiera unikalną multimedialną prezentację firmy w postaci spotu reklamowego. Spoty przygotowywane są przez profesjonalne ekipy filmowe.
Unikatowy charakter i rozbudowana funkcjonalność Zumiwideo wpływa na zwiększenie skuteczności i daje reklamodawcom dotarcie do nowych grup klientów.
Nowa forma reklamowa stanowi doskonałe uzupełnienie istniejących produktów będąc równocześnie inspirującym pretekstem do zapoznania się z ofertą firmy. Co istotne, przygotowane do tej pory filmy są tak dobrej jakości, że istotnie wzbogacają serwis od strony kontentowej – mówi Mateusz Boczar, dyrektor produktu Zumi.pl
Wprowadzenie formy Zumiwideo wsparte zostało kampanią w TVN, TVN24 i na portalu Onet.pl. Kampania potrwa od 6 do 21 listopada.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.