ZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.pl

Opublikowano: 13 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ZumiWizytówki to zestaw narzędzi reklamowych służących wyróżnieniu i prezentacji firmy użytkownikom lokalizatora Zumi.pl, poszukującym instytucji i firm; wykonawców wszelkich usług, producentów, sklepów, przedsiębiorstw itp. Wśród narzędzi są do dyspozycji: wyróżnienie graficzne firmy na liście z wynikiem wyszukiwania oraz na mapie, rozbudowa strony z opisem profilu działalności firmy (wizytówki) z możliwością umieszczenia w niej dowolnego przekazu promocyjnego.
Reklamodawca ma do wyboru dwa rodzaje wizytówek: srebrną i złotą. W zależności od opcji, może m.in. umieścić swój adres WWW, hasło reklamowe, dodać kolejne słowa kluczowe opisujące firmę i ułatwiające jej wyszukanie, zamieścić logotyp firmy, założyć galerię zdjęć, a także zakupić dodatkowe produkty reklamowe (np. banner, plik video, prezentację firmową czy ulotkę reklamową).

Pakiet usług, jakie otrzymuje reklamodawca, pozwala mu skutecznie wyróżnić firmę w Zumi.pl w odpowiedzi na zapytanie użytkowników, a także w pełni i samodzielnie zarządzać treścią komunikatu mówi Tomasz Nowak, Dyrektor Sprzedaży do MSP w Onet.pl. Każdy reklamodawca otrzymuje dedykowany interfejs umożliwiający dokonywanie zmian w wizytówce, w dowolnym momencie kampanii. To pozwala informować potencjalnych klientów np. o promocjach, ofertach specjalnych, zmieniać opis działalności lub oferowanych usług/produktów w zależności od zmieniających się potrzeb reklamodawcy. Tą drogą wizytówka de facto staje się witryną WWW reklamodawcy, a tym samym jest pierwszym etapem w budowaniu relacji klient-firma – dodaje Nowak.

ZumiWizytówki to kolejny krok, obok budowy struktur sprzedaży, w realizowanej od miesięcy strategii wejścia Grupy Onet SA na reklamowy rynek Yellow Pages, oficjalnie zapoczątkowanej uruchomieniem pierwszego lokalizatora internetowego Zumi.pl.

Sylwester KozakZumiWizytówki – nowy produkt reklamowy w Zumi.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.