ZumiWizytówki to zestaw narzędzi reklamowych służących wyróżnieniu i prezentacji firmy użytkownikom lokalizatora Zumi.pl, poszukującym instytucji i firm; wykonawców wszelkich usług, producentów, sklepów, przedsiębiorstw itp. Wśród narzędzi są do dyspozycji: wyróżnienie graficzne firmy na liście z wynikiem wyszukiwania oraz na mapie, rozbudowa strony z opisem profilu działalności firmy (wizytówki) z możliwością umieszczenia w niej dowolnego przekazu promocyjnego.
Reklamodawca ma do wyboru dwa rodzaje wizytówek: srebrną i złotą. W zależności od opcji, może m.in. umieścić swój adres WWW, hasło reklamowe, dodać kolejne słowa kluczowe opisujące firmę i ułatwiające jej wyszukanie, zamieścić logotyp firmy, założyć galerię zdjęć, a także zakupić dodatkowe produkty reklamowe (np. banner, plik video, prezentację firmową czy ulotkę reklamową).
Pakiet usług, jakie otrzymuje reklamodawca, pozwala mu skutecznie wyróżnić firmę w Zumi.pl w odpowiedzi na zapytanie użytkowników, a także w pełni i samodzielnie zarządzać treścią komunikatu mówi Tomasz Nowak, Dyrektor Sprzedaży do MSP w Onet.pl. Każdy reklamodawca otrzymuje dedykowany interfejs umożliwiający dokonywanie zmian w wizytówce, w dowolnym momencie kampanii. To pozwala informować potencjalnych klientów np. o promocjach, ofertach specjalnych, zmieniać opis działalności lub oferowanych usług/produktów w zależności od zmieniających się potrzeb reklamodawcy. Tą drogą wizytówka de facto staje się witryną WWW reklamodawcy, a tym samym jest pierwszym etapem w budowaniu relacji klient-firma – dodaje Nowak.
ZumiWizytówki to kolejny krok, obok budowy struktur sprzedaży, w realizowanej od miesięcy strategii wejścia Grupy Onet SA na reklamowy rynek Yellow Pages, oficjalnie zapoczątkowanej uruchomieniem pierwszego lokalizatora internetowego Zumi.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.