home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął rekordowe przychody i zysk w pierwszym półroczu 2005. Teraz rozszerza ofertę o nowy typ serwera wirtualnego Business Starter i rozpoczyna walkę o małe firmy.
Wartość sprzedaży home.pl w pierwszym półroczu 2005 r. wyniosła 6,3 mln zł a zysk brutto 1,7 mln zł. Oznacza to poprawę obu wskaźników finansowych odpowiednio o 43 i 2,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku.
Wysoką dynamikę wzrostu przychodów utrzymuje sprzedaż serwerów wirtualnych oraz usług rejestracji i utrzymania domen internetowych do nowych Klientów. Firma prognozuje, że w drugim półroczu 2005 r. sprzedaż obu typów usług wzrośnie o ponad 45 proc. a całoroczne przychody przekroczą 14 mln zł.
Na wysokość zysku brutto home.pl w pierwszym półroczu w sposób istotny wpłynęły koszty związane z poszerzeniem oferty usługowej oraz inwestycjami w rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej. Firma wprowadziła do sprzedaży serwery dedykowane oraz prowadziła prace przygotowawcze związane z uruchomieniem usługi serwera wirtualnego dla małych firm.
1 sierpnia oferta home.pl została rozszerzona o nowy typ serwera wirtualnego Business Starter. Nowa usługa umożliwia małym firmom efektywnie i tanio wykorzystać Internet jako medium komunikacyjne i promocyjne. Roczny abonament usługi wynosi tylko 300 zł netto. Business Starter to kompletny pakiet usług internetowych dla przedsiębiorców – serwer WWW, poczta elektroniczna i baza danych MySQL o łącznej pojemności 1 gigabajta.
– Business Starter to doskonałe rozwiązanie dla firm stawiających swój pierwszy krok w Internecie. Usługa łączy w sobie wysoką jakość serwera wirtualnego i pełne wsparcie techniczne z atrakcyjnym kosztem abonamentu. Wchodząc z ten segment rynku stajemy się konkurencją dla firm, które oferowały tanie usługi internetowe kosztem jakości i bezpieczeństwa. Chcemy z nimi walczyć i jesteśmy przekonani, że odniesiemy w tej konfrontacji sukces – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl
home.pl utrzymuje obecnie ok. 15 tys. serwerów wirtualnych typu Business Server i Business Server PRO. Wprowadzenie do oferty taniej usługi Business Starter pozwoli zwiększyć do końca 2005 r. liczbę utrzymywanych serwerów wirtualnych do ponad 20 tys. Firma jest największym dostawcą komercyjnych usług webhostingu w Polsce.
Wprowadzenie do sprzedaży usługi Business Starter będzie wspomagane kampanią reklamową obejmującą najpopularniejsze magazyny komputerową, prasę ekonomiczną oraz portale internetowe.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.