home.pl, dostawca usług internetowych, osiągnął rekordowe przychody i zysk w pierwszym półroczu 2005. Teraz rozszerza ofertę o nowy typ serwera wirtualnego Business Starter i rozpoczyna walkę o małe firmy.
Wartość sprzedaży home.pl w pierwszym półroczu 2005 r. wyniosła 6,3 mln zł a zysk brutto 1,7 mln zł. Oznacza to poprawę obu wskaźników finansowych odpowiednio o 43 i 2,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku.
Wysoką dynamikę wzrostu przychodów utrzymuje sprzedaż serwerów wirtualnych oraz usług rejestracji i utrzymania domen internetowych do nowych Klientów. Firma prognozuje, że w drugim półroczu 2005 r. sprzedaż obu typów usług wzrośnie o ponad 45 proc. a całoroczne przychody przekroczą 14 mln zł.
Na wysokość zysku brutto home.pl w pierwszym półroczu w sposób istotny wpłynęły koszty związane z poszerzeniem oferty usługowej oraz inwestycjami w rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej. Firma wprowadziła do sprzedaży serwery dedykowane oraz prowadziła prace przygotowawcze związane z uruchomieniem usługi serwera wirtualnego dla małych firm.
1 sierpnia oferta home.pl została rozszerzona o nowy typ serwera wirtualnego Business Starter. Nowa usługa umożliwia małym firmom efektywnie i tanio wykorzystać Internet jako medium komunikacyjne i promocyjne. Roczny abonament usługi wynosi tylko 300 zł netto. Business Starter to kompletny pakiet usług internetowych dla przedsiębiorców – serwer WWW, poczta elektroniczna i baza danych MySQL o łącznej pojemności 1 gigabajta.
– Business Starter to doskonałe rozwiązanie dla firm stawiających swój pierwszy krok w Internecie. Usługa łączy w sobie wysoką jakość serwera wirtualnego i pełne wsparcie techniczne z atrakcyjnym kosztem abonamentu. Wchodząc z ten segment rynku stajemy się konkurencją dla firm, które oferowały tanie usługi internetowe kosztem jakości i bezpieczeństwa. Chcemy z nimi walczyć i jesteśmy przekonani, że odniesiemy w tej konfrontacji sukces – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl
home.pl utrzymuje obecnie ok. 15 tys. serwerów wirtualnych typu Business Server i Business Server PRO. Wprowadzenie do oferty taniej usługi Business Starter pozwoli zwiększyć do końca 2005 r. liczbę utrzymywanych serwerów wirtualnych do ponad 20 tys. Firma jest największym dostawcą komercyjnych usług webhostingu w Polsce.
Wprowadzenie do sprzedaży usługi Business Starter będzie wspomagane kampanią reklamową obejmującą najpopularniejsze magazyny komputerową, prasę ekonomiczną oraz portale internetowe.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...