Po sześciu miesiącach testów w Australii i Nowej Zelandii, Google udostępnia w USA nowy pomysł na monetyzację Map – firmy będą mogły teraz reklamować się za pomocą swoich logo w miejscu, w którym prowadzą działalność.
Program reklamowy startuje w USA z czterema dużymi reklamodawcami: Bank of America, Target, Public Storage oraz HSBC. W miejscach, w których funkcjonują placówki tych firm pojawią się ich logo – zamiast, jak było wcześniej, ikonki reprezentującej konkretny rodzaj prowadzonej działalności, wspólnej dla wszystkich firm z danej branży.
Nowy widok dostępny jest obecnie w Google Maps. W najbliższych tygodniach pojawić ma się w telefonach wykorzystujących tą technologię.
Google nie zdradza jeszcze cen nowej formy reklamowej. Wiemy jednak, że będzie rozliczana w modelu CPM i firmy zapłacą tylko za wyświetlenia własnego logo. Nie wiadomo również kiedy funkcjonalność pojawi się w Europie.
Źródło: AdAge.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.