Już ponad 10 000 Klientów mBanku – pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało jedną ze Złotych Rybek – kart kredytowych, które kę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w ostatni rankingu Rzeczpospolitej.
Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty mBanku w maju 2003r. W chwili obecnej posiada je ponad 7% Klientów mBanku, którzy bardzo aktywnie z nich korzystają. Przeciętna Złota Rybka dokonuje 84 transakcji bezgotówkowych rocznie, czyli o 44 więcej niż posiadaczy kart kredytowych innych banków.
Złote rybki mBanku zostały także wyróżnione w kategorii dla osób, które płacą kartą za zakupy i terminowo regulują zadłużenie (Visa Classic), prowadzą działalność gospodarczą (Visa Classic) , oraz korzystają z kredytu kilka razy w roku, zwracając uwagę na niskie oprocentowanie (Visa Classic)
W podsumowaniu Rzeczpospolitej czytamy: „Visa Electron mBanku to bardzo dobra karta dla tych, którzy nie boją się korzystać z bankowości internetowej. Wszystko można załatwić przez telefon i Internet. Samodzielnie można ustalić limit wypłat w bankomatach i płatności w sklepach, zaqmienićzamienić kod PIN. Karta ta jest bardzo wygodna i niedroga. Za wydanie i wznowienie karty płaci się 28 zł rocznie – opłata ta należy do najniższych na rynku”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.