Już ponad 10 000 Klientów mBanku – pierwszego wirtualnego banku w Polsce, wybrało jedną ze Złotych Rybek – kart kredytowych, które kę. Jednocześnie karty kredytowe mBanku zostały wyróżnione w ostatni rankingu Rzeczpospolitej.
Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty mBanku w maju 2003r. W chwili obecnej posiada je ponad 7% Klientów mBanku, którzy bardzo aktywnie z nich korzystają. Przeciętna Złota Rybka dokonuje 84 transakcji bezgotówkowych rocznie, czyli o 44 więcej niż posiadaczy kart kredytowych innych banków.
Złote rybki mBanku zostały także wyróżnione w kategorii dla osób, które płacą kartą za zakupy i terminowo regulują zadłużenie (Visa Classic), prowadzą działalność gospodarczą (Visa Classic) , oraz korzystają z kredytu kilka razy w roku, zwracając uwagę na niskie oprocentowanie (Visa Classic)
W podsumowaniu Rzeczpospolitej czytamy: „Visa Electron mBanku to bardzo dobra karta dla tych, którzy nie boją się korzystać z bankowości internetowej. Wszystko można załatwić przez telefon i Internet. Samodzielnie można ustalić limit wypłat w bankomatach i płatności w sklepach, zaqmienićzamienić kod PIN. Karta ta jest bardzo wygodna i niedroga. Za wydanie i wznowienie karty płaci się 28 zł rocznie – opłata ta należy do najniższych na rynku”.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.