Dziennik ’Fakt’ jest setnym klientem SARE – pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.
Gazeta codzienna 'Fakt’, ukazująca się nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska, w pierwszej kolejności wprowadzi newsletter skierowany do mediów. Będzie on przekazywał wybrane informacje z najnowszego numeru dziennika, których wykorzystaniem mogą byś zainteresowane stacje telewizyjne, radiowe oraz tytuły prasowe. Newsletter wysyłany będzie jeszcze w nocy, tak aby informacje dotarły do zainteresowanych przed porannymi przeglądami prasy. Ponadto w niedługim czasie 'Fakt’ wprowadzi możliwość subskrypcji informacji przez czytelników na swoich stronach internetowych: axelspringer.pl i e-fakt.pl.
– Wybór takiego kanału dystrybucji informacji jak e-mail jest naturalny, gdy szybkość dotarcia ma kluczowe znaczenie – mówi Małgorzata Bałuch, Public Relations & Event Marketing Manager 'Faktu’. – Zdecydowaliśmy się na skorzystanie z SARE głównie ze względu na rozbudowany system raportowania, który pozwala stwierdzić, czy adresat odczytał naszą wiadomość i zainteresował się tematem – dodaje Małgorzata Bałuch.
System SARE obecny jest na polskim rynku dwa lata. Korzysta z niego już 100 klientów, którzy łącznie wysyłają co miesiąc prawie dwa miliony maili.
– Wart podkreślenia jest fakt, że niemal wszystkie firmy, które zainteresowały się e-mail marketingiem z wykorzystaniem SARE, są naszymi klientami do dziś. Cieszy nas więc, że zarówno system, jak i usługi przez nas oferowane spełniają oczekiwania rynku – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.