100 Klientów SARE

Dziennik ’Fakt’ jest setnym klientem SARE – pierwszej polskiej firmy specjalizującej się w e-mail marketingu. Gazeta będzie wykorzystywała e-mail marketing do komunikacji z mediami, czytelnikami i reklamodawcami.

Gazeta codzienna 'Fakt’, ukazująca się nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska, w pierwszej kolejności wprowadzi newsletter skierowany do mediów. Będzie on przekazywał wybrane informacje z najnowszego numeru dziennika, których wykorzystaniem mogą byś zainteresowane stacje telewizyjne, radiowe oraz tytuły prasowe. Newsletter wysyłany będzie jeszcze w nocy, tak aby informacje dotarły do zainteresowanych przed porannymi przeglądami prasy. Ponadto w niedługim czasie 'Fakt’ wprowadzi możliwość subskrypcji informacji przez czytelników na swoich stronach internetowych: axelspringer.pl i e-fakt.pl.

– Wybór takiego kanału dystrybucji informacji jak e-mail jest naturalny, gdy szybkość dotarcia ma kluczowe znaczenie – mówi Małgorzata Bałuch, Public Relations & Event Marketing Manager 'Faktu’. – Zdecydowaliśmy się na skorzystanie z SARE głównie ze względu na rozbudowany system raportowania, który pozwala stwierdzić, czy adresat odczytał naszą wiadomość i zainteresował się tematem – dodaje Małgorzata Bałuch.

System SARE obecny jest na polskim rynku dwa lata. Korzysta z niego już 100 klientów, którzy łącznie wysyłają co miesiąc prawie dwa miliony maili.

– Wart podkreślenia jest fakt, że niemal wszystkie firmy, które zainteresowały się e-mail marketingiem z wykorzystaniem SARE, są naszymi klientami do dziś. Cieszy nas więc, że zarówno system, jak i usługi przez nas oferowane spełniają oczekiwania rynku – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

http://www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top