100 tys. użytkowników Gaminator.pl

Niecałe cztery miesiące działalności, 100 tys. użytkowników, 350 recenzji, 5500 gier w bazie, 12 tysięcy screenów z gier, 1362 plików wideo do obejrzenia. Najmłodszy zawodnik na rynku portali o grach – Gaminator.pl – rozwija się coraz szybciej.
– Tak szybki rozwój możliwy jest dzięki współpracy profesjonalnej redakcji Gaminatora z pasjonatami gier. Sama redakcja nie zdołałaby w tak krótkim czasie dodać aż tylu materiałów – zauważa Bartłomiej Wyszyński, szef projektu i jednocześnie wiceprezes agencji Artegence, która przygotowała strategię i wdrożyła projekt.

– Przyciągnięcie ponad stu tysięcy użytkowników w tak krótkim czasie jest imponujące. Tym bardziej, że wprowadzeniu serwisu nie towarzyszyła szeroka kampania w mediach. Wydaje się, że serwis trafił w oczekiwania pasjonatów gier, którzy dotąd nie mieli tak otwartej platformy do dzielenia się swoimi uwagami czy recenzjami – komentuje Sławomir Kornicki, dyrektor zarządzający Media Contacts.

Gaminator to najmłodsze dziecko agencji Artegence, twórcy Filmweb.pl. Portal wystartował oficjalnie z końcem września zeszłego roku. Wykorzystuje to co najlepsze w Web 2.0. Użytkownicy mogą w pełni współtworzyć zawartość portalu poprzez dodawanie materiałów: własnych recenzji, komentarzy, screenów czy nawet filmów. To właśnie Gaminator.pl jako jeden z pierwszych portali o grach wprowadził wideorecenzje. Pod koniec stycznia ruszył też „Versus”, czyli wideo pojedynek dwóch gier, w kolejnych miesiącach planowane są kolejne projekty.

Obecnie w bazie działającego od czterech miesięcy Gaminatora znajduje się 350 recenzji. Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku kilka dni po starcie portalu, według badania Gemius Traffic Gaminatora odwiedziło niecałe 10 tysięcy użytkowników. Początek lutego to już ponad 100 tysięcy użytkowników i pół miliona odsłon. – „Do końca roku będziemy mieć 500 tysięcy użytkowników” – zapewnia Bartłomiej Wyszyński.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top