100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku

Opublikowano: 3 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł – to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów mBanku. Obecnie w portfelach mKlientów znajduje się ponad 50 tys. kart Visa Electron, Classic i Gold, na których wartość przyznanych limitów przekroczyła 212 mln zł. Dodatkowo ilość wszystkich kart płatniczych wzrosła o ponad 70% w porównaniu ze styczniem 2005 roku.

Choć udział kart kredytowych w ogólnej liczbie kart płatniczych znajdujących się w rękach Polaków jest wciąż niewielki, to tempo przyrostu liczby kart kredytowych jest zawrotne i będzie się utrzymywać przez lata. W przyszłości w naszych portfelach nosić będziemy nie jedną kartę kredytową, ale dwie lub trzy np. kartę ze specjalnym programem rabatowym, kartę, dzięki której zbieramy mile lotnicze czy kartę, z której bank część przychodu przekazuje na wsparcie naszej ulubionej drużyny piłkarskiej. Karta stanie się czymś tak powszechnym, jak telefon komórkowy, bez którego nie wychodzimy już z domu. Najczęściej zaś będziemy sięgać po tę kartę w naszym portfelu, która będzie niezawodna, ładna, korzystna finansowo, z bardzo dobrą obsługą przez telefon czy Internet – podkreśla Anna Znamirowska-Stączek, Dyrektor Biura Kart Płatniczych.

http://www.mBank.com.pl

Sylwester Kozak100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.