GetResponse w porozumieniu z serwisem Istockphoto.com uruchomił Fotogalerię. Użytkownicy będą mogli wybierać spośród 1000 zdjęć i dodawać je do swoich newsletterów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
GetResponse udostępnił swoim użytkownikom darmową fotogalerię. Dzięki porozumieniu z serwisem istockphoto.com, będą oni mogli wybierać spośród 1000 wysokiej jakości, gotowych do użycia zdjęć i grafik z ponad 20 kategorii tematycznych.
Jedno zdjęcie warte jest tysiąc słów. Ta maksyma sprawdza się szczególnie w walce o uwagę odbiorcy w przepełnionych dzisiaj skrzynkach mailowych – stwierdza Szymon Grabowski, prezes Implix, właściciela GetResponse – Z badania przeprowadzonego przez GetResponse wynika, że wiadomości wysyłane w formacie HTML zwiększają wskaźnik otwarć o 59%. Dlatego postanowiliśmy jeszcze bardziej uprościć proces tworzenia profesjonalnych newsletterów i uruchomiliśmy całkowicie darmową Fotogalerię GetResponse.
Wszystkie obrazy dostępne są bezpośrednio w serwisie GetResponse i użytkownicy mogą z nich korzystać bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dostęp do dużej ilości gotowych obrazów pozwala zaoszczędzić czas na szukanie poszczególnych grafik w internecie oraz zmniejszyć koszty przeznaczone na email marketing.
Oprócz 1000 obrazów użytkownicy GetResponse mogą również korzystać z ponad 300 gotowych szablonów wiadomości.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.