Wartość pożyczek społecznościowych w drugim roku funkcjonowania serwisu Kokos.pl wzrosła o 400 procent a ilość użytkowników zwiększyła się niemal trzykrotnie. Teraz serwis podnosi kwotę maksymalnej pożyczki do 250 tys. zł. i jednorazowej inwestycji do 5 tys. zł.
Z okazji urodzin serwis przygotował specjalną promocję, która potrwa do końca lutego 2010 roku. Promocja umożliwia przeprowadzenie wszystkich dostępnych w serwisie weryfikacji oraz wzięcie pożyczki tylko za 1 PLN.
Drugie urodziny Kokos.pl są również okazją do wdrożenia nowego ratingu w postaci niebieskich gwiazdek, które mogą otrzymać najbardziej solidni użytkownicy serwisu. Pożyczkobiorcy z niebieskim ratingiem będą mogli jednorazowo pożyczyć aż 250 tys. zł., a pożyczkodawcy zainwestować nawet 5 tys. zł. w takich aukcjach. Kolejnym elementem jest funkcja udostępniona specjalnie dla inwestorów – „Pociągnij z Kokosa”. To opcja pozwalająca na przygotowanie własnej oferty przez pożyczkodawcę z warunkami, na których jest skłonny zainwestować swoje środki. Kolejna nowość to wprowadzenie rynku wtórnego obejmującego sprzedaż i kupno inwestycji z Kokos.pl.
Kokos.pl przez dwa lata zgromadził ponad 80 tys. użytkowników. Osiągnięte wyniki wyraźnie wskazują, że e-pożyczki dobrze przyjęły się na polskim rynku finansowym. Szeroki zakres wdrożonych narzędzi weryfikujących i zabezpieczających udzielenie pożyczki jest jednym z głównych czynników, które zachęcają użytkowników do korzystania z usług serwisu. Drugim jest niższy koszt pożyczki, jaki musi ponieść pożyczkobiorca i wyższy zwrot z inwestycji realizowany przez pożyczkodawcę. Niemal tysiąc najbardziej aktywnych inwestorów Kokosa uzyskało roczne zwroty z inwestycji mieszczące się w przedziale 16-40 proc., dzięki reinwestowaniu środków pochodzących ze spłat rat.
W 2010 roku Kokos.pl planuje udzielić pożyczek na łączną kwotę 50 milionów złotych. Operatorem Kokos.pl jest Blue Media SA. Drugim urodzinom serwisu będzie towarzyszyła kampania promocyjna realizowana przy wykorzystaniu mediów internetowych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.