20 tys. zł nagrody dla najlepszego sklepu internetowego

Opublikowano: 5 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pula nagród w trwającym od lutego konkursie organizowanym przez SklepyFirmowe.pl wzrosła do 20 tys. zł. Do partnerów konkursu na Najlepszy Sklep Internetowy dołączył PayPal powiększając główną nagrodę o dodatkowe 5 000 zł.

Główną ideą organizatorów konkursu jest pokazanie, że rozpoczęcie biznesu w internecie jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Przystąpienie do konkursu to tylko trzy kroki. Po pierwsze trzeba mieć pomysł na asortyment i biznes, który chce się prowadzić. Następnie trzeba założyć sklep na stronie SklepyFirmowe.pl i zgłosić się do konkursu. Ostatni krok to rozwijanie sklepu. Jeśli użytkownik posiada już sklep internetowy, to aby wziąć udział w konkursie musi wypełnić jedynie formularz zgłoszeniowy dostępny w panelu administracyjnym sklepu.

Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu. Obecnie w konkursie uczestniczy ponad 300 sklepów, z czego 141 założonych w 2010 roku, walczy o nagrodę w kategorii „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”

Konkurs dzieli się na trzy kategorie: „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”, „Najlepsza szata graficzna 2010 roku” oraz „Najlepszy katalog produktów 2010 roku”. Zwycięzca konkursu w przypadku pierwszej kategorii otrzyma 15 000 zł w gotówce, 3 000 zł na promocję w Nokaut.pl oraz 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl. Za najlepszą szatę graficzną zwycięzca otrzyma 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1 000 zł na promocje w Nokaut.pl. W przypadku najlepszego katalogu produktów wygrana to 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1 000 zł na promocje w Nokaut.pl Za drugie miejsce w każdej z kategorii można otrzymać 12 miesięcy abonamentu Platinum o wartości 1188 zł.

Do partnerów konkursu w lipcu dołączył PayPal.

Bardzo chętnie włączyliśmy się w promocję konkursu na najlepszy sklep internetowy. Jako jeden z liderów rynku, staramy się uczestniczyć w inicjatywach promujących polski e-commerce. Liczymy również na zainteresowanie systemem PayPal, który jest wygodnym i bezpiecznym sposobem otrzymywania płatności za zakupy w sieci – mówi Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal.

Jury w składzie: Krzysztof Bartnik (właściciel serwisu eKomercyjnie.pl ), Viren Bhandari (właściciel sklepu m.in. Skarpetkowo.pl), Tomasz Gregorczyk (Customer Manager w SklepyFirmowe.pl), Wojciech Kyciak (autor bestsellera „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy”) oraz Grzegorz Marczak (autor popularnego bloga technologicznego Antyweb.pl) oraz organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w konkursie. Każdy z nich traktują ten konkurs jako okazję do zwiększenia świadomości e-commerce wśród zainteresowanych, która zmniejsza bariery wejścia na rynek. Dodatkowo chcą nagradzać te pomysły, które są sukcesywnie rozwijane.

W naszym konkursie nie ma przegranych. Wszyscy, którzy założą sklep, a nie wygrają głównej nagrody zdobędą doświadczenie w prowadzeniu biznesu internetowego oraz zyskają dodatkowe lub nowe źródło dochodów – mówi Rafath Khan, Członek Zarządu oraz twórca oprogramowania SklepyFirmowe.pl.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie konkursu www.sklepyfirmowe.pl/konkurs. Redakcja e-biznes.pl jest patronem jego medialnym.

Dawid Zaraziński20 tys. zł nagrody dla najlepszego sklepu internetowego

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.