Pula nagród w trwającym od lutego konkursie organizowanym przez SklepyFirmowe.pl wzrosła do 20 tys. zł. Do partnerów konkursu na Najlepszy Sklep Internetowy dołączył PayPal powiększając główną nagrodę o dodatkowe 5 000 zł.
Główną ideą organizatorów konkursu jest pokazanie, że rozpoczęcie biznesu w internecie jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Przystąpienie do konkursu to tylko trzy kroki. Po pierwsze trzeba mieć pomysł na asortyment i biznes, który chce się prowadzić. Następnie trzeba założyć sklep na stronie SklepyFirmowe.pl i zgłosić się do konkursu. Ostatni krok to rozwijanie sklepu. Jeśli użytkownik posiada już sklep internetowy, to aby wziąć udział w konkursie musi wypełnić jedynie formularz zgłoszeniowy dostępny w panelu administracyjnym sklepu.
Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu. Obecnie w konkursie uczestniczy ponad 300 sklepów, z czego 141 założonych w 2010 roku, walczy o nagrodę w kategorii „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”
Konkurs dzieli się na trzy kategorie: „Najlepszy Nowy Sklep 2010 roku”, „Najlepsza szata graficzna 2010 roku” oraz „Najlepszy katalog produktów 2010 roku”. Zwycięzca konkursu w przypadku pierwszej kategorii otrzyma 15 000 zł w gotówce, 3 000 zł na promocję w Nokaut.pl oraz 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl. Za najlepszą szatę graficzną zwycięzca otrzyma 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1 000 zł na promocje w Nokaut.pl. W przypadku najlepszego katalogu produktów wygrana to 2 000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl i 1 000 zł na promocje w Nokaut.pl Za drugie miejsce w każdej z kategorii można otrzymać 12 miesięcy abonamentu Platinum o wartości 1188 zł.
Do partnerów konkursu w lipcu dołączył PayPal.
Bardzo chętnie włączyliśmy się w promocję konkursu na najlepszy sklep internetowy. Jako jeden z liderów rynku, staramy się uczestniczyć w inicjatywach promujących polski e-commerce. Liczymy również na zainteresowanie systemem PayPal, który jest wygodnym i bezpiecznym sposobem otrzymywania płatności za zakupy w sieci – mówi Mikołaj Zakrzewski, Business Development Manager w firmie PayPal.
Jury w składzie: Krzysztof Bartnik (właściciel serwisu eKomercyjnie.pl ), Viren Bhandari (właściciel sklepu m.in. Skarpetkowo.pl), Tomasz Gregorczyk (Customer Manager w SklepyFirmowe.pl), Wojciech Kyciak (autor bestsellera „Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy”) oraz Grzegorz Marczak (autor popularnego bloga technologicznego Antyweb.pl) oraz organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w konkursie. Każdy z nich traktują ten konkurs jako okazję do zwiększenia świadomości e-commerce wśród zainteresowanych, która zmniejsza bariery wejścia na rynek. Dodatkowo chcą nagradzać te pomysły, które są sukcesywnie rozwijane.
W naszym konkursie nie ma przegranych. Wszyscy, którzy założą sklep, a nie wygrają głównej nagrody zdobędą doświadczenie w prowadzeniu biznesu internetowego oraz zyskają dodatkowe lub nowe źródło dochodów – mówi Rafath Khan, Członek Zarządu oraz twórca oprogramowania SklepyFirmowe.pl.
Więcej szczegółów można znaleźć na stronie konkursu www.sklepyfirmowe.pl/konkurs. Redakcja e-biznes.pl jest patronem jego medialnym.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.