25 milionów sprzedanych przedmiotów, o wartości ponad 1,5 mld złotych – takim wynikiem Allegro.pl zakończył 2005 rok. To blisko dwa razy więcej niż rok wcześniej. Średnio w ciągu każdej minuty za pośrednictwem serwisu Użytkownicy sprzedawali towary warte 3 tys. złotych.
2005 rok był niewątpliwie kolejnym rokiem należącym do lidera handlu elektronicznego w Polsce jakim jest Allegro.pl. – Nasze statystyki są imponujące – przyznaje Maciej Oppeln-Bronikowski, dyrektor operacyjny serwisu. Wartość sprzedanych za pośrednictwem Allegro.pl przedmiotów przekroczyła 1,5 mld złotych. W tym czasie Użytkownicy wystawili 36,5 mln ofert sprzedaży, czyli prawie tyle, ile przez wszystkie lata istnienia serwisu (rok 1999).
Właściciela zmieniło 25 mln przedmiotów. – Nasz sukces to w dużej mierze również sukces całej Społeczności Allegro.pl – dodaje Bronikowski. I rzeczywiście. W 2005 roku Użytkownicy założyli ponad 1,5 mln kont, co obecnie daje liczbę bliską 4 mln. Średnio, w każdej minucie zakładano 3 nowe konta Użytkownika. Pracownicy serwisu odpowiedzieli w ubiegłym roku na 746 tys. pytań Użytkowników, czyli średnio jeden email co 42 sekundy. Dzięki wielu działaniom marketingowym Allegro.pl już kilka miesięcy temu awansowało do pierwszej piątki najczęściej odwiedzanych stron internetowych w Polsce.
Według danych Megapanel PBI/Gemius z października 2005 ponad 54% polskich Internautów odwiedza Allegro.pl przynajmniej raz w miesiącu. To daje ponad 5,3 miliona osób.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.