Ponad 100 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do 2007 roku, ponad 40 procentowy wzrost przychodów, przekroczona liczba 300 tysięcy użytkowników oraz dynamicznie rosnąca liczba partnerów sprzętowych.
Rok 2008 był rekordowym rokiem dla rynku nawigacji GPS. W listopadzie 2008 AutoMapa przekroczyła liczbę 300 tysięcy użytkowników i niezmiennie, od sześciu lat, jest najchętniej kupowanym programem do nawigacji w Polsce.
Niezwykle dynamicznie rozwija się sprzedaż typu OEM, czyli w zestawach, gdzie AutoMapa sprzedawana jest wraz z urządzeniem do nawigacji typu PND lub PDA. W 2008 roku aż ośmiu nowych producentów bądź importerów sprzętu podpisało z producentami AutoMapy umowy, na mocy których oferowane przez nich urządzenia dostępne są na polskim rynku z AutoMapą. Ponad 80 proc. całej sprzedaży w 2008 roku zostało zrealizowanych kanale sprzedaży OEM. Obecnie AutoMapa współpracuje zarówno z liderami światowego jak i polskiego rynku GPS i jest dostępna w zestawach m.in. z i urządzeniami Aristo, AMTech, ASUS, Clarion, Eten, FreeWay, HTC, High End Studio, Mio, NavRoad, Nokia, Pentagram, Samsung, Prolech, Smart GPS, Trak,.
– W 2008 sprzedaliśmy ponad 150 tysięcy licencji AutoMapy i odnotowaliśmy ponad 100 procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do 2007 roku, co przełożyło się na 43 procentowy wzrost przychodów. W tak ciężkich dla firm czasach, doskonałe wyniki sprzedaży odnotowane przez AutoMapę świadczą o sile marki i zaufaniu, jakim cieszy się ona na rynku. – powiedział Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy.
W nowy, 2009 rok, AutoMapa dynamicznie wkroczyła udostępniając wszystkim swoim obecnym i nowym klientom czwartą aktualizację map i programu, będąc tym samym najczęściej aktualizowanym programem do nawigacji GPS w Polsce.
AutoMapa 5.3 zawiera nie tylko blisko tysiąc miast w całej Europie przygotowanych w technologii 3D, w tym takie metropolie jak Londyn, Berlin, Rzym czy Paryż, ale również długo oczekiwane wyszukiwanie po pocztowych kodach adresowych i ponad 400 tysięcy niezwykle precyzyjnie opisanych punktów użyteczności publicznej codziennie aktualizowanych przez portal Miplo.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.