W ciągu zaledwie 3 miesięcy istnienia Wirtualne Muzeum Powstania Warszawskiego na www.1944.wp.pl odwiedziło niemal 400 tys.* internautów. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który zaprasza do interaktywnego spaceru po salach wystawienniczych Muzeum.
Muzeum umożliwia zapoznanie się z historią powstańczego zrywu, z każdego zakątka świata, gdzie istnieje dostęp do Internetu. Za pomocą interaktywnej kamery i korzystając z planu muzeum, użytkownik może nie tylko przejść szlakiem powstańczych potyczek, ale sam decydować o ruchu kamery i kierunku zwiedzania nietypowych sal. Dzięki kalendarium powstania, bardzo dokładnie można prześledzić dzień po dniu, 63 doby walk.
Projekt zrealizowany dzięki wsparciu Grupy TP jest jednym z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań na świecie. Koncepcja wirtualnego muzeum powstała w Fundacji Grupy TP, a multimedialną platformę zaprojektowała i wykonała Wirtualna Polska.
W Wirtualnym Muzeum znajduje się około 500 eksponatów i 1000 fotografii. To więcej niż w rzeczywistym Muzeum Powstania Warszawskiego, które część eksponatów przechowuje na co dzień w magazynach. Dzięki technologii flash zachowane pamiątki obejrzeć można w trójwymiarze, a przy wybranych, zapoznać się z ich historią. Niezwykłe wrażenie robią także materiały wideo, zawierające opowieści powstańców.
* dane łączne za: Wirtualną Polską (1944.wp.pl), oraz Muzeum Powstania Warszawskiego (1944.pl)
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.