Kilka dni przed przypadającą 8 lipca, pierwszą rocznicą powstania serwisu Randki w Portalu INTERIA.PL, liczba zarejestrowanych w nim użytkowników przekroczyła 400 tysięcy, z czego ponad 30 tysięcy udostępniło w swoich profilach zdjęcie lub galerię fotografii. Stawia to serwis zdecydowanie na pierwszym miejscu wśród podobnych usług w Polsce.
– „Choć serwis z nazwy jest randkowy, to jednak okazuje się, że głównym powodem korzystania z niego nie jest wcale poszukiwanie życiowego partnera” – komentuje Grzegorz Wójcik, Dyrektor Programowy i Wiceprezes Zarządu INTERIA.PL. Wśród najczęściej wskazywanych przez użytkowników celów korzystania z serwisu na pierwszych miejscach znajdują się przyjaźń (74,8%), nawiązanie luźnej znajomości (72,3%) oraz wspólne uczestnictwo w imprezach (58,2%).
Od momentu uruchomienia serwisu w lipcu ubiegłego roku, jego funkcjonalność została znacząco rozszerzona. Obecnie komunikacja w czasie rzeczywistym pomiędzy użytkownikami jest możliwa poprzez: autorski system komunikacji wewnętrznej dostępny na stronach WWW, dedykowany kanał czat oraz SMSy, a także poprzez WAP, PDA, serwis teletekstowy TV Polsat (strona 400) i pocztę głosową. Korzystający z serwisu zyskali też dodatkową funkcjonalność zarządzania kontaktami z innymi użytkownikami i lepszą możliwość prezentacji własnej osoby w serwisie. Zwiększyła się również możliwość wyszukiwania użytkowników według zaawansowanych kryteriów.
Aktywność INTERIA.PL związana z Randkami wykracza poza match-making. Zyskując partnerów takich jak TV Polsat, RMF FM czy iTV serwis został obudowany dodatkowymi „eventami”. Za pośrednictwem randki.interia.pl prowadzona była rekrutacja do wybranych programów telewizyjnych Polsatu, a ostatnio – w ramach wspólnego projektu – realizowany jest program iRandka w telewizji iTV. Cyklicznie organizowane są spotkania użytkowników serwisu, a dzięki audycji „Czas letni”, nadawanej do końca wakacji na antenie RMF FM, każdy z „randkowiczów” ma co tydzień szansę wygrać wyjazd na weekendowy pobyt w ekskluzywnym hotelu w Szczyrku.
– „Projektując system byliśmy przekonani, że z serwisu będzie korzystała głównie młodzież, tymczasem udało nam się przyciągnąć osoby starsze, tak że średnia wieku korzystających z serwisu jest zdecydowanie wyższa” – komentuje Wójcik. –
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.