Oglądalność portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl przekroczyła w marcu 5 milionów odsłon stron. To plasuje Pracuj.pl na jednej z czołowych pozycji wśród polskich vortali tematycznych.
Serwis Pracuj.pl to portal rekrutacyjny, skierowany do specjalistów i menedżerów oraz studentów i absolwentów. – Marcowy rekord oglądalności zawdzięczamy przeprowadzonej kampanii promocyjnej portalu oraz dwóch dużych internetowych wydarzeń – mówi Maciej Noga, Marketing Manager w firmie Communication Partners, która jest właścicielem portalu. – Chodzi o Wirtualne Targi Pracy i Wirtualne Targi Edukacyjne.
Kampania składała się z reklamy internetowej (mailingi, bannery), reklamy papierowej (prasa studencka, „Gazeta Wyborcza”, „Życie Warszawy”), public relations (informacje dla prasy i portali specjalistycznych, newslettery) i autopromocji.
W efekcie serwis Pracuj.pl odwiedziło w marcu 355 751 unikalnych użytkowników, którzy obejrzeli strony witryny ponad 5 109 740 razy. Liczba aktualnych życiorysów w bazie kandydatów poszukujących pracy wzrosła o ponad 25% w porównaniu z miesiącem poprzednim – z 9 900 w lutym do 12 420 w marcu. W serwisie zarejestrowało się blisko 20 tys. nowych użytkowników – obecnie jest ich 260 000.
Łączna liczba wizyt na Wirtualnych Targach Pracy (2-4 marca) wyniosła 65 110, a wszystkie strony targowe odsłonięto 332 716 razy. W czasie trzydniowych Wirtualnych Targów Edukacyjnych (30 marca-1 kwietnia) liczba wizyt wyniosła 30 000, a strony targowe obejrzano 175 000 razy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.