52% Polaków zna Inteligo

Opublikowano: 3 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Marka Inteligo jest najlepiej znaną marką usług bankowości bezpośredniej w Polsce. W badaniach przeprowadzonych przez Instytut GfK (metodą CATI) w grudniu 2001 wskaźnik znajomości marki Inteligo wyniósł aż 52%.Oznacza to, że od ostatniego badania przeprowadzonego we wrześniu wskaźnik znajomości marki Inteligo wzrósł aż o 19 punktów procentowych i jest obecnie
o minimum 10 pp wyższy od wskaźnika innych marek bankowości bezpośredniej.

http://www.inteligo.pl

Sylwester Kozak52% Polaków zna Inteligo

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.