„Financial Times” w Onet.pl wzbogacony o blogi analityczne

Opublikowano: 6 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis „Financial Times” w portalu Onet.pl FT.onet.pl stworzył nową sekcję – blogi ekonomiczne firm z branży finansowej. Swoje blogi zaczęli już pisać analitycy firm Xelion i FMC Management.
To oczywiście dopiero początek. Wkrótce uruchomimy kilka kolejnych blogów firmowych, kończymy rozmowy z kilkoma podmiotami z rynku finansowego. W nieco dłuższym terminie liczymy na dużą popularyzację tej idei wśród firm z branży finansowej – mówi Adam Rafalski, wydawca serwisu FT.onet.pl.

Serwis FT.onet.pl wystartował w swoim obecnym kształcie w listopadzie ub.r. Jego zawartość tworzą m.in. teksty z aktualnych wydań „Financial Times” w dwóch wersjach językowych, uzupełnione o materiały multimedialne, komentarze polskich ekspertów i wideofelietony, notowania giełdowe i walutowe z Polski i ze świata, forum dyskusyjne, blogi ekspertów etc.

Najważniejsze teksty z FT.onet.pl są także dostępne na stronach serwisów biznesowych Onet.pl. Z kolei w serwisie FT.onet.pl pojawiają się najważniejsze wiadomości ekonomiczne z danego dnia.

Serwis  FT.onet.pl w grudniu 2007 roku odwiedziło ok. 1,2 miliona użytkowników z Polski (GemiusTraffic , grudzień 2007). Przeczytali oni w grudniu 3,3 miliona stron na tym serwisie, co daje 75 stron w ciągu jednej minuty. W ciągu jednego dnia z serwisu korzysta nawet ponad 250 tysięcy użytkowników. Serwis „Financial Times” wchodzi w skład serwisów biznesowych Onet.pl, największego portalu w Polsce. Według danych Megapanel PBI/Gemius w grudniu 2007 strony biznesowe Onet.pl odwiedziło 2,4 miliona użytkowników, co dało im 0,8 mln użytkowników przewagi nad drugą w rankingu Wirtualną Polska (52% przewagi Onet.pl) i 0,9 mln użytkowników (56%) przewagi nad trzecim serwisem Money.pl. W grudniu 2007 na Onet.pl dokonano 70 milionów odsłon stron o tematyce biznesowej – przeszło dwa razy więcej niż Wirtualnej Polski czy Interii.

www.FT.onet.pl

Sylwester Kozak„Financial Times” w Onet.pl wzbogacony o blogi analityczne

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.