29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl.
Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w Internecie można robić o wiele taniej, niż w sklepach, do których się przyzwyczaili.
W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody, włącznie z wymarzonym sprzętem elektronicznym o wartości do 4000 PLN. Co ważniejsze, każdy, kto pokaże na konkretnym produkcie jak wiele można zaoszczędzić kupując Internecie, może przez cały okres trwania konkursu co drugi dzień wygrać właśnie kwotę znalezionej różnicy w cenie!
„Ojciec Płać” to innowacyjny projekt z zakresu marketingu społecznościowego. Mechanizm w pełni angażuje członków społeczności i poprzez zabawę umożliwia odkrycie zalet kupowania w Agito.pl. Za strategię, kreację i realizację projektu odpowiada agencja Heureka.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Agito.pl wśród użytkowników serwisu Fotka.pl oraz ich rodziców jako najtańszego sklepu internetowego.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.