„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Opublikowano: 4 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

29 lipca ruszył w jednym z największych polskich serwisów społecznościowych Fotka.pl konkurs „Ojciec Płać” organizowany przez największy polski sklep internetowy Agito.pl.
Konkurs pokazuje użytkownikom Fotki, że istnieje bardzo korzystna alternatywa dla zakupów w tradycyjnych sklepach RTV/AGD. Ma zachęcić młodych członków społeczności Fotka.pl do przedstawienia sklepu Agito.pl swoim rodzicom i pokazać obu pokoleniom, że zakupy w Internecie można robić o wiele taniej, niż w sklepach, do których się przyzwyczaili.

W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody, włącznie z wymarzonym sprzętem elektronicznym o wartości do 4000 PLN. Co ważniejsze, każdy, kto pokaże na konkretnym produkcie jak wiele można zaoszczędzić kupując Internecie, może przez cały okres trwania konkursu co drugi dzień wygrać właśnie kwotę znalezionej różnicy w cenie!

„Ojciec Płać” to innowacyjny projekt z zakresu marketingu społecznościowego. Mechanizm w pełni angażuje członków społeczności i poprzez zabawę umożliwia odkrycie zalet kupowania w Agito.pl. Za strategię, kreację i realizację projektu odpowiada agencja Heureka.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Agito.pl wśród użytkowników serwisu Fotka.pl oraz ich rodziców jako najtańszego sklepu internetowego.

Hanna Laskowska„Ojciec Płać!” w Agito.pl

Podziel się!

O autorze

hania