Z badań NetTrack przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA wynika, że liczba osób w Polsce korzystających z internetu wynosiła na koniec stycznia 5,88 mln, co stanowi 19,7 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat.
Według badań, 31 proc. osób w Polsce korzysta z internetu codziennie, 28,3 proc. kilka razy w tygodniu, 19,3 proc. raz na tydzień, a 12,6 proc. kilka razy w miesiącu. Blisko 9 proc. badanych korzysta z internetu raz w miesiącu lub rzadziej.
Blisko połowa badanych korzysta z internetu w domu, jedna czwarta w pracy, 30,7 proc. w szkole lub na uczelni, 11,9 proc. u znajomych, a 19,4 proc. w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest portal Onet, którą ponad 87 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w życiu, a 74 proc. odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca. Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są:
Wirtualna Polska (79,4 proc. osób odwiedziło ją co najmniej raz w życiu),
Interia (57 proc.),
Gadu-Gadu (32,7 proc.),
Portal Gazeta (24,3 proc.),
RMF FM (18,1 proc.),
Hoga (16,1 proc.),
MP3.com.pl (15,8 proc.),
Komputer Świat (15,1 proc.)
Radio Zet (11,6 proc.)
więcej w Money.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.