Na początku marca 2003 roku w Pałacu Prezydenckim Pan Thomas Eberle, przedstawiciel Vodafone w Zarządzie Polkomtel S.A., odebrał z rąk Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Aleksandra Kwaśniewskiego dyplom potwierdzający uczestnictwo VGF w programie „Sieć Partnerów PCK”, nad którym Prezydent RP objął patronat. Ze strony Polskiego Czerwonego Krzyża w uroczystości wzięli udział m.in. Prezes ZG PCK Aleksander Małachowski, Wiceprezes ZG PCK Maria Oleksy oraz pomysłodawca projektu Dr William C. Chasey.
„Dr William C. Chasey, podczas jednego ze spotkań zwrócił naszą uwagę na kwestię losu głodnych dzieci z ubogich rejonów Polski. Opowiedział w jakich warunkach żyją i jak bardzo potrzebują pomocy”, – mówi Thomas Eberle przedstawiciel Vodafone. „Jednym z trzech najważniejszych zadań Vodafone Group Fundation jest niesienie pomocy głodującym dzieciom, a program „Gorący Posiłek” realizowany przez Polski Czerwony Krzyż był całkowicie zgodny z naszą misją. Efektem tego jest nasz akces do grona partnerów PCK i wsparcie tego programu donacją w wysokości 150 tysięcy złotych”.
Uruchomiona w 2001 „Sieć Partnerów PCK” jest pierwszym (w Polsce i Europie) programem marketingu społecznego realizowanym dla PCK na tak szeroką skalę i jest obecnie programem modelowym dla innych krajów europejskich. Polkomtel S.A. aktywnie uczestniczy w tym programie, udostępniając m. in. specjalny numer SMS umożliwiający zbiórkę pieniędzy na ten szlachetny cel.
„Rok temu mieliśmy wielkie plany i pierwszych sprzymierzeńców. Cieszy nas fakt, że program tak bardzo się rozwinął przez ostatni rok, jak również to, że do grona partnerów dołączył także Vodafone” – mówi Aleksander Małachowski, Prezes Zarządu Głównego PCK.
O wyjątkowym charakterze programu „Sieć Partnerów PCK” decyduje nowatorskie pojmowanie roli biznesu w działalności charytatywnej i społecznej. Aktywna i trwała współpraca PCK z takimi charytatywnymi organizacjami jak Vodafone Group Foundation przełamuje stereotyp jednorazowego, anonimowego wsparcia finansowego.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!