Prawdziwy Profil użytkowników Wakacje.pl

Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl.

W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką przewagę liczebną mają kobiety – 51,4 %. Kobiety niemal dwukrotnie rzadziej pozostają dłużej – tylko 5,2% na witrynie Wakacje.pl, natomiast w przypadku mężczyzn, aż 9,8 % stanowią dłuższe wizyty. Trudno tutaj o precyzyjne wnioski, ale wydaje się, że to mężczyźni mają decydujący głos w tworzeniu planów wakacyjnych.

Podobna tendencja pojawia się jeżeli porównamy grupy wiekowe. Dla grupy 15-24 lat dłuższe wizyty stanowią 3,8 %, a dla grupy powyżej 25 roku życia wynoszą około 10 %. Portal oglądają Internauci głównie z przedziału wiekowego 25-34 i stanowią 43% oraz z przedziału 15-24 stanowią 29 %.

Aż 48,3 % badanych portalu Wakacje.pl posiada wyższe wykształcenie, a 20,2 % niepełne wyższe. Pod względem profilu zawodowego z badań wynika, że ¾ użytkowników portalu stanowią pracownicy administracyjno-biurowi, dyrektorzy, kierownicy oraz samodzielni specjaliści. Pozostałą część stanowią uczniowie i studenci.

http://www.wakacje.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top