Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl.
W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką przewagę liczebną mają kobiety – 51,4 %. Kobiety niemal dwukrotnie rzadziej pozostają dłużej – tylko 5,2% na witrynie Wakacje.pl, natomiast w przypadku mężczyzn, aż 9,8 % stanowią dłuższe wizyty. Trudno tutaj o precyzyjne wnioski, ale wydaje się, że to mężczyźni mają decydujący głos w tworzeniu planów wakacyjnych.
Podobna tendencja pojawia się jeżeli porównamy grupy wiekowe. Dla grupy 15-24 lat dłuższe wizyty stanowią 3,8 %, a dla grupy powyżej 25 roku życia wynoszą około 10 %. Portal oglądają Internauci głównie z przedziału wiekowego 25-34 i stanowią 43% oraz z przedziału 15-24 stanowią 29 %.
Aż 48,3 % badanych portalu Wakacje.pl posiada wyższe wykształcenie, a 20,2 % niepełne wyższe. Pod względem profilu zawodowego z badań wynika, że ¾ użytkowników portalu stanowią pracownicy administracyjno-biurowi, dyrektorzy, kierownicy oraz samodzielni specjaliści. Pozostałą część stanowią uczniowie i studenci.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.