Sprzedaż on-line zaczyna dotyczyć coraz szerszych grup asortymentowych. W Polsce prężnie rozwija się handel internetowy bronią nie wymagającą zezwolenia. Według ustawy z ’99 roku są to m.in.: wiatrówki i pistolety gładkolufowe. Obecnie jeden z największych sklepów internetowych, oferujący militarystyczny asortyment znajduje się w sieci pod adresem militaria.pl. Twórcą oprogramowania oraz kreacji graficznej jest Agencja Interaktywa Adv.pl.
„W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku stworzyliśmy system sprzedażowy Exigo, na którym oparty jest sklep Militaria.pl. Zdajemy sobie sprawę, że budowa trwałej lojalności Klienta nie jest możliwa bez odpowiedniego oprogramowania obsługującego internetową sprzedaż. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii udało nam się stworzyć platformę, której funkcjonalność wykracza daleko poza standardy „pudełkowego” sklepu. Klienci Militaria.pl mają możliwość oceny każdego produktu, sprawdzenia statusu zamówienia, historii dokonanych transakcji. Internauta ma do dyspozycji listę życzeń, może polecać dane pozycje znajomym, za co otrzymuje dodatkowe punkty rabatowe. Istnieje również możliwość tworzenia dedykowanej oferty, skierowanej do Stałych Klientów różniącej się od pozostałych ceną i warunkami zakupów.” – mówi Rafał Dziedzic, Prezes Adv.pl.
„Platforma Exigo, na której oparty jest sklep, udostępnia narzędzia, które prowadzą Klienta za rękę w trakcie zakupów, informując o produktach komplementarnych, substytucyjnych, proponując rabaty. Pozwala na stworzenie internetowej społeczności wokół sklepu, poprzez zastosowanie mechanizmu subskrypcji, dostarczającej stale aktualne informacje o nowościach i promocjach, wydarzeniach z branży.” – mówi Tomasz Szulc, Dyrektor ds. Marketingu Militaria.pl.
Adv.pl zajmuje się również administrowaniem, doradztwem marketingowym oraz przeprowadzaniem kampanii bannerowych Militaria.pl.
http://www.militaria.pl
http://www.adv.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.