Od dzisiaj specjaliści PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl oraz portalu Pracuj.pl przy redagowania działu „Giełda Pracy”. Dzięki temu znacząco powinna się powiększyć efektywność poszukiwań specjalistów z zakresu public relations.
Na mocy podpisanej umowy Communication Partners – właściciel Pracuj.pl, udzielił Agencji Prelite Public Relations, licencji na publiczne udostępnianie danych z Bazy Pracuj.pl w dziale „Giełda Pracy” serwisu Piar.pl.
– „Giełda Pracy” funkcjonuje w Piar.pl od początku istnienia vortalu. Od zawsze dział ten cieszył się dużą popularnością. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z jednym z najlepszych internetowych wortali o pracy, jego popularność dodatkowo wzrośnie – powiedziała Roma Busse z redakcji Piar.pl
– Poprzez współpracę z serwisem Piar.pl chcemy dotrzeć z ogłoszeniami do specjalistów z branży „media, marketing i reklama”. Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą mogli znaleźć również informacje na temat ofert pracy przeznaczonych dla siebie ” – stwierdził Rafał Szczepanik – wiceprezes Communications Partners.
http://www.piar.pl
http://www.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.