W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content.
Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej.
Na tej podstawie e-point SA na zlecenie Grupy ING zoptymalizował architekturę informacyjną, kładąc nacisk na łatwość dotarcia do systemów transakcyjnych oraz inicjowanie sprzedaży produktów finansowych poszczególnych podmiotów Grupy.
W serwisie powstały nowe sekcje, stworzono tez nowe aplikacje funkcjonalne, jak kalkulator hipoteczny czy aplikacje do rezerwacji miejsc w ośrodkach wczasowych ING.
W najbliższym czasie w ING.pl zostaną wdrożone kolejne moduły zwiększające wykorzystanie interaktywnych dróg kontaktu z klientami.
e-point SA współpracuje z Grupą ING od ponad sześciu lat. Istniejący od 2001 roku portal ING.pl jest w międzynarodowej Grupie ING pierwszym projektem agregującym ofertę wielu podmiotów. W ciągu miesiąca liczba wizyt w portalu sięga 500 tys.
http://www.e-point.pl
http://www.ing.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.