8 grudnia Dominik Kaznowski rozpoczął współpracę z portalem nasza-klasa.pl. Do końca października, Kaznowski był odpowiedzialny za strategię marek internetowych Agory. W Naszej Klasie zajmie się obszarem business development.
W ostatnim czasie Nasza Klasa Sp. z o.o. przeszła szereg zmian związanych z przebudową struktury organizacyjnej i nowym podziałem kompetencji, w wyniku których powstał autonomiczny dział handlowy. Kaznowski będzie pracował z tym działem nad rozwojem oferty biznesowej oraz będzie odpowiadał za nowe przedsięwzięcia biznesowe.
„Cieszymy się, że Dominik dołączył do naszego zespołu i w ramach działu handlowego będzie rozwijał portal od strony biznesowej” – mówi Tomasz Przybyłowicz, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Naszej Klasie.
“Znajomość rynku i kompetencje Dominika na pewno pomogą jeszcze pełniej realizować plany rozwojowe portalu” – dodaje Arkadiusz Pernal, Prezes Naszej Klasy.
Dominik Kaznowski swoją decyzję o rozpoczęciu pracy dla portalu przedstawia w następujący sposób: „Nasza-klasa.pl odniosła olbrzymi sukces, nie tylko na rynku serwisów społecznościowych, ale na rynku internetowym w ogóle. To dobry moment, by przekuć to osiągnięcie także w sukces biznesowy. Wierzę, że w krótkim czasie uda się wprowadzić nową jakość w zakresie usług oferowanych partnerom biznesowym, reklamodawcom oraz samym użytkownikom.”
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.