Konto Inteligo otrzymało prestiżową nagrodę Europrodukt 2003 w ogólnopolskim konkursie organizowanym pod honorowym patronatem Premiera RP, Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Konkurs promuje i nagradza produkty, usługi i inicjatywy, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesne technologie, ciekawą ofertę, dążenie do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów, spełniają oczekiwania rynku europejskiego.
„Cieszymy się, że unikatowe na skalę europejską produkty i usługi oferowane w ramach konta Inteligo znalazły uznanie wśród organizatorów tak prestiżowego konkursu, jakim jest bez wątpienia Europrodukt. Nieustannie rozwijamy funkcjonalność konta Inteligo, dzięki czemu spełnia ono najwyższe standardy nie tylko europejskiej, ale także światowej bankowości elektronicznej. Autorskie rozwiązania stworzone w Inteligo zaowocowały wprowadzeniem choćby takich usług jak EmailMoney, SMSMoney, Płacę SMS-em czy Płacę z Inteligo, z którymi z dumą wchodzimy do Europy” – powiedział Konrad Korobowicz, Prezes Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.