Microsoft zaprezentował swoją wizję technologii w 2019 roku. Skupiona jest ona wokół idei współpracy i komunikacji – pozbawionej barier geograficznych, kulturowych, czy technologicznych. Jest to wizja odważna i dość fantastyczna. Ale czy zupełnie nierealna?
Microsoft jest jedną z tych niewielu firm, na poczynania których patrzy się bardzo dokładnie, a jej działania wzbudzają skrajne emocje: od zachwytu po skrajną nienawiść. O Viście, ostatnim systemie operacyjnym korporacji, powiedziano lub napisano chyba już wszystkie możliwe niewybredne epitety. Wydaje się, że firma postanowiła przełknąć tę gorzką pigułkę i dać światu zupełnie nowy, innowacyjny jak przekonuje, produkt w postaci Windows 7. Już na wiele miesięcy przed jego premierą prezentowany jest jako antyteza Visty. I po dość dobrych komentarzach testerów – wydaje się, że możliwy jest spory sukces siódmych okienek.
W projekt odświeżenia wizerunku i powrotu do czasów, kiedy korporacja z Redmond wyznaczała technologiczne standardy, dobrze wpisuje się opublikowany przez Stephena Elopa na Wharton Business Technology Conference materiał wideo prezentujący technologię roku 2019 według Microsoftu.
To film niewątpliwie odważny. Prezentujący rozwiązania, które wydają się skopiowane z hollywoodzkich filmów science-fiction (np. z „Raportu Mniejszości”). Owszem, robią spore wrażenie, są też – jak to opisuje Lidija Davis z RRW – bardzo seksowne. Nie jest jednak wykluczone, że część tych przewidywań okaże się prawdziwa. Prace Microsoftu nad technologią Surface chociażby zdają się wskazywać na to, w którą stronę chce podążać korporacja. I że docenia sukces zaawansowanych interfejsów przyjaznych użytkownikom (np. iPhone).
Co myślicie o zaprezentowanym materiale? Czy to jedynie pobożne życzenia, marketingowa wizja, mająca być jedynie zabiegiem PR, elementem kampanii promocyjnej Windows 7? Czy może jest realną wizją technologii bliskiej człowiekowi 2019 roku?
Prezentujemy tu krótszą wersję wideo. Pełna dostępna jest pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.