Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie: Okocim Premium Pils, Okocim Premium Mocne i Okocim Pszeniczne oraz tajniki i historię warzenia tego tradycyjnego polskiego piwa.
Nowy serwis internetowy jest spójny z nową oprawą marki Okocim i wyróżnia się elegancją, prostotą i charakterystyczną czarno-kremowo-bursztynową kolorystyką, nawiązującą do barw trunku i nowych opakowań piwa. Przejrzysta forma strony, funkcjonalna i łatwa do opanowania nawigacja, a także sentencje o życiu i smaku piwa, pojawiające się przy odsłonie kolejnych sekcji, determinują szlachetny wygląd serwisu.
Witryna zaprojektowana specjalnie z myślą o miłośnikach i smakoszach piwa została wzbogacona o interesujące dla nich sekcje. Strona w nowoczesny sposób wprowadza w ponad 160 – letnią tradycję marki Okocim, poprzez m.in. oryginalną prezentację zabytkowych zdjęć i skrót historii Browaru Okocim. Na stronie można ponadto odnaleźć opis poszczególnych wariantów marki Okocim, a także ciekawe informacje na temat techniki nalewania piwa i tajemnicy jego smaku, przedstawione w interaktywny sposób. Smakosze piwa żądni chwili rozrywki mogą zagrać w jedną z okocimskich gier.
Nowa witryna internetowa www.okocim.pl jest wizytówką marki Okocim, piwa o szlachetnym, wyważonym smaku. Zależy nam na tym, by użytkownicy serwisu odwiedzając go mogli poczuć prawdziwą przyjemność towarzyszącą smakowaniu piwa Okocim. Dla naszych konsumentów i użytkowników strony rozpoczęliśmy konkurs internetowy, na najciekawszy opis wrażeń towarzyszących pierwszej chwili smakowania piwa Okocim.” – mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska
„Na nowym okocimskim serwisie staraliśmy się wytworzyć atmosferę relaksu, delektowania się chwilą, poprzez odprężającą muzykę ze spotu reklamowego, ciekawe, zabawne sentencje skłaniające do refleksji, odprężające gry, jak i wprowadzenie użytkowników do bogatej i ciekawej historii marki Okocim. Mamy nadzieję, że strona przypadnie do gustu smakoszom Okocimia i zainspiruje także nowych konsumentów do poznania historii, smaku i tajników warzenia piwa Okocim” – mówi Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim w Carlsberg Polska.
Twórcą nowej witryny internetowej pod adresem www.okocim.pl jest agencja interaktywna Byss.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.