Brytyjski IAB, opierając się na danych pochodzących z badania Lightspeed Research, opublikował informacje dotyczące tego, jak treść oraz forma reklamy internetowej wpływa na zainteresowania użytkowników. Przekazy muszą mieć dla konsumentów wartość użytkową i pozwalać oszczędzać ich pieniądze, przekonują autorzy badania.
Więcej niż połowa badanych Brytyjczyków odpowiedziała, że największą uwagę skupia na takiej reklamie, która jest dla nich istotna, dotyczy ich. 43 proc. wybrało reklamę użyteczną, 33 proc. taką, która pozwala zaoszczędzić ich pieniądze.
Wyniki potwierdzają przekonanie, że ludzie lubię oszczędzać swoje pieniądze, najpopularniejsze odpowiedzi pokazują otwartość części konsumentów na bardziej ukierunkowane przekazy reklamowe.
Wyniki badania rozkładały się w pewnych przypadkach odmiennie w zależności od grup wiekowych. Młodsi internauci byli bardziej zainteresowani specjalnymi ofertami, ekskluzywnymi informacjami i zagadnieniami związanymi z rozrywką. Starsi zaś reklamami użytecznymi.
Pewne konkretne formaty reklamowe były oceniane wyżej niż inne. Respondenci zapamiętywali najlepiej sponsorowane linki w wyszukiwarkach, display, reklamy w mailach i pop-up’y.
Badania przekonują, że nawet pomimo, że nie wszyscy konsumenci klikają w reklamy, znają większość form reklamy online. Pokazują jednocześnie czego internauci chcą: reklam mających dla nich znaczenie, rozrywki i odniesienia się do pieniędzy – powiedziała Sorcha Proctor z IAB UK.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.