Portal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu na obsługę marki PLAY w obrębie kompleksowych działań interactive. Kontynuacja współpracy obejmuje stworzenie nowego portalu operatora oraz jego obsługę stałą, a także przygotowanie kreacji dla kampanii internetowych.
W ramach prac nad portalem przygotowano zupełnie nową, udoskonaloną architekturę, zakładającą całkowitą integrację sklepu internetowego (eShop) z portalem. Głównym założeniem, jakim kierowano się przy konstrukcji portalu jest harmonijne połączenie warstwy informacyjnej ze stroną wizerunkową.
Nowa odsłona portalu to konkrety + emocje – chcieliśmy dać klientowi nie tylko dobrze przygotowany portal operatorski z racjonalnym uzasadnieniem dlaczego warto wybrać Play, ale też pokazać że marka Play jest fajna i można ją lubić – i to się udało – powiedział Stefan Nowak, Portals Director Play.
Część informacyjna zawiera pełne i wyczerpujące informacje dotyczące oferty operatora. Użytkownik
w prosty i intuicyjny sposób może dobrać odpowiednią dla siebie ofertę, telefon, może też porównać wybraną ofertę z innymi, oraz zawsze dokonać zakupu.
W całym portalu przy wyborze oferty obecny jest host – przewodnik, który w każdym momencie może przenieść niezdecydowanego użytkownika do innej, interaktywnej części portalu, gdzie krok po kroku prowadzi go przez szczegóły oferty, prezentując jej najciekawsze aspekty. Host w zabawny, a przede wszystkim interaktywny sposób pomaga dobrać ofertę, telefon, pokazuje jak łatwo można przenieść numer do Play, oraz tłumaczy jakie są korzyści z posiadania telefonu w Play.
Materiały video zostały stworzone w procesie postprodukcji, ponad 80 ujęć nagranych kamerą 4k Red One, w rekordowym czasie 2 tygodni – niczym film pełnometrażowy. W ich obróbce wykorzystano oprogramowanie Adobe After Effect oraz Eyeon Fusion, w tworzeniu animacji 3D wykorzystano natomiast Autodesk Softimage. Poprawne wyświetlanie animacji na stronie gwarantuje doskonała infrastruktura serwerowa w skład której wchodzi Flash Media Interactive Serwer 3.5. – komentuje Magdalena Zawada, Account Director K2 Internet SA.
Współpraca K2 Internet z Play trwa już ponad dwa lata. Od momentu oficjalnego launchu operatora na polskim rynku K2 przygotowała dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy – Play dla Firm, kilka miniserwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet prowadzi stałą obsługę portalu marki Play.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!