Efektywnie.com, pierwsza w polskim internecie encyklopedia marketingu afiliacyjnego, ogłasza konkurs dla wszystkich zainteresowanych efektywną reklamą w sieci.
Główną nagrodą w konkursie jest notebook marki Toshiba. Otrzyma go osoba, która dokona rejestracji w serwisie Efektywnie.com i najaktywniej zaangażuje się w rozbudowę merytoryczną encyklopedii. Organizatorzy ocenią merytoryczną wartość dokonanych wpisów, a także liczbę dodanych haseł i liczbę haseł rozbudowanych. Rozwiązanie konkursu nastąpi 17 maja 2009. Szczegóły na www.efektywnie.com.
Encyklopedia Efektywnie.com została stworzona przez Novem – jednego z największych graczy na rynku performance marketingu. Budowa encyklopedii wykorzystuje mechanizmy Wikipedii. Jest ciągle rozbudowywana i aktualizowana przez społeczność internautów, którzy mogą aktywnie ją współtworzyć, dodając i edytując hasła. Oprócz tego platforma daje możliwość dyskusji oraz jest miejscem, w którym można znaleźć aktualne informacje na temat najciekawszych wydarzeń związanych z performance marketingiem w Polsce i na świecie.
„Od kilku lat marketing afiliacyjny zyskuje w Polsce coraz większą popularność, jednak nakłady na tę formę sprzedaży są mniejsze niż w krajach, gdzie stosowanie internetu do celów marketingowych jest bardziej powszechne” – mówi Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem – twórcy encyklopedii. „Jest to związane ze stosunkowo małą wiedzą o zasadach działania sieci afiliacyjnych. Stworzyliśmy Efektywnie.com aby aktywnie edukować rynek w tej dziedzinie” – wyjaśnia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.