Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
Tocząca się kampania przebiega pod hasłem „Nasz dom jest twoim domem… wpadnij na imprezę” („Celebrate orginality”) i skierowana jest do młodych ludzi w wieku 18-25 lat, mieszkańców dużych miast. Celem działań reklamowych jest promocja najnowszej kolekcji marki adidas Originals.
Komunikacja kampanii integruje się wokół konkursu realizowanego na portalu O2.pl. Internauci, maja możliwość umieszczenia filmu promującego markę adidas, który osobiście nakręcili. W ramach portalu O2.pl stworzona została specjalna sekcja konkursowa http://adidas.o2.pl. Ponadto w kampanii wykorzystani sieć reklamy V2media, IDMnet, Gadu-Gadu, Google oraz mobile i działania wirusowe.
– Zadaniem kampanii jest zwiększenie świadomości marki poprzez promocję nowej kolekcji ubrań marki adidas Originals, która podkreśla i propaguje ducha mody, inspirowanego sportem. Dzięki wybranym portalom oraz konkursowi, mamy możliwość dotarcia do użytkowników z grupy docelowej i zachęcenia ich do wzięcia udziału w wyzwaniu adidasa – mówi Robert Stępniewski, Interactive Media Manager w agencji Hypermedia i dodaje: – Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów. Niezmiernie nas cieszy, że aktywne spędzanie wolnego czasu jest wciąż modne i że aż tylu internautów chce dzielić się z nami swoimi pomysłami i doświadczeniami.
W kampanii wykorzystano również formaty ATL. Działania reklamowe potrwają do końca maja br.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.