Portal Gazeta.pl w dniu trzecich urodzin uruchomił nową stronę główną. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna, ale także nawigacja oraz prezentacja treści i usług.
Zmiana struktury strony głównej pozwoliła pokazać na niej więcej informacji – także gospodarczych, sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Nawigację podzielono na sekcje tematyczne. Lepszą prezentację zyskały usługi internetowe – Poczta, Forum, Czat, Randki, a także serwis ogłoszeń Aaaby.pl.
Nowością jest umieszczony na stronie box prowadzący wprost do stron mediów Agory: Gazety Wyborczej wraz z jej dodatkami, bezpłatnego dziennika Metro, miesięczników: Poradnik Domowy, Dziecko, Wiedza i Życie, Auto + i innych, oraz radia TOK FM.
Zmieniły się też kolory: dominujące dotąd na stronie szarości zastąpiła czerwień winiety i granat linków. Wraz ze zmianą pierwszej strony portal zaczął oficjalnie używać nową wersję graficzną logo – czerwoną metkę z białym napisem gazeta.pl.
Portal Gazeta.pl odwiedza miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.