Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pozyskał w swoje szeregi kolejnego członka. Setną firmą, która przystąpiła do IAB jest Microsoft.
Microsoft wesprze działania IAB Polska zarówno opiniami nt. rozwijającego się rynku internetowego w Polsce, jak i swoim wkładem w prace grup roboczych pracujących nad standardami w branży i edukacją udziałowców w rynku.
– Microsoft jest aktywnym członkiem IAB w wielu krajach. Traktujemy IAB jako ważne miejsce kształtowania przyszłości internetu jako medium. Rynek online jest jednym z priorytetów dla polskiego oddziału Microsoftu i w związku z tym zdecydowaliśmy się aktywnie włączyć w działania IAB Polska – mówi Michał Kostrzewa, odpowiedzialny za usługi online w Polsce.
– Cieszymy się, że również Microsoft wesprze nasze działania. Jako setny członek naszego związku firma będzie brała udział we wszystkich inicjatywach organizowanych przez IAB Polska. Liczymy również, że przedstawiciele Microsoftu aktywnie zaangażują się w prace samoregulacyjne i będą opiniować nasze działania – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.