Ceneo.pl oraz Opineo rozpoczęły współpracę na rzecz poprawienia bezpieczeństwa zakupów w sieci. W wyniku tej współpracy na stronach Ceneo zamieszczone zostały opinie o sklepach internetowych pochodzące z Opineo. Oba serwisy poczuwają się do obowiązku szerszego zakresu współpracy, który nie tylko zwiększy komfort zakupów, ale również ich bezpieczeństwo.
Ceneo jako pierwsza porównywarka zdecydowała się na tak szeroką współpracę z Opineo. „Doszliśmy do wspólnych wniosków, że e-klienci oczekują od porównywarek nie tylko porównania cen, ale również informacji o terminowości realizacji przesyłek czy poziomu obsługi klientów a najlepszym źródłem informacji są opinie innych klientów” – mówi Paweł Kucharzak, właściciel Opineo.pl
Opineo udostępnia użytkownikom Ceneo kompendium wiedzy o danym sklepie internetowym. Użytkownik w przejrzysty sposób otrzymuje informacje o ilości opinii w niezależnym serwisie Opineo, punktacji przyznanej przez innych klientów, ilości pozytywnych i negatywnych opinii a także możliwość zapoznania się z tymi opiniami lub dodania własnej.
Głośne wpadki sklepów Japanfoto, NKTelectro czy Ulubionego zmuszają całą branżę e-commerce do szerszej współpracy na rzecz bezpieczeństwa zakupów polskich klientów. „ Ceneo i Opineo jako najlepsi w swoich branżach wskazują kierunek rozwoju dla całego handlu w sieci, tylko wymuszanie na sklepach stałego podnoszenia jakości usług pozwoli przyciągać kolejnych e-zakupowiczów pomagając im realizować komfortowe i bezpieczne zakupy w sieci. Cieszymy się, że największym wygranym z naszej współpracy będzie Klient, który przed zakupem otrzyma komplet informacji” – dodaje Paweł Kucharzak, Dyrektor Zarządzający Opineo
„Zależy nam na tym, aby użytkownik dokonujący zakupów za pośrednictwem Ceneo otrzymywał rzetelną informację o jakości usług, jakie oferują współpracujące z nami sklepy. W ten sposób dążymy do podnoszenia jakości usług e-commerce w Polsce” – mówi Marcin Chwalik, Członek Zarządu Ceneo S.A. – Opineo to największy polski serwis specjalizujący się w zbieraniu informacji i opinii o sklepach. Ma uznaną markę i spore doświadczenie w tej dziedzinie. Tym bardziej cieszy fakt, że od teraz użytkownik będzie mógł również przeczytać te komentarze na Ceneo” – dodaje
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.