Na początku lipca br. Grupa Kafito rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami porównującymi ceny produktów: Torturacen.pl i Smartbay.pl. Ich użytkownicy mogą poznać nie tylko koszt, ale również opis konkretnych towarów. Grupa Kafito prowadzi współpracę w tym temacie z serwisem Ceneo.pl.
Kupujący, korzystający z porównywarek Torturacen.pl, Smartbay.pl oraz Ceneo.pl, zyskują możliwość zapoznania się z ceną, artykułami, opisami technicznymi i opiniami innych użytkowników o porównywanych towarach. Treści prezentowane w serwisach charakteryzują ofertę dostępną w sklepach. Materiały te na bieżąco są dostarczane i aktualizowane przez Grupę Kafito.
„Zmiany na lepsze nie ominęły także użytkowników Grupy Kafito. Artykuły publikowane do tej pory na stronach Centrum PR, docierają teraz do całej rzeszy „zwykłych” kupujących” – przekonuje Sławomir Połomski, administrator Grupy Kalito.
Tego typu współpraca przynosi obopólne korzyści. Autorzy treści zamieszczanych na stronach Grupy Kafito ucieszy wiadomość, że ich artykuły docierają do jeszcze większej, niż do tej pory, grupy odbiorców. Taki stan gwarantuje publikacjom znacznie „dłuższe życie”. Z drugiej zaś strony, użytkownicy korzystający z porównywarek cen mają ułatwiony dostęp do darmowych informacji o poszukiwanych przez nich produktach. Słowem, mamy do czynienia z układem idealnym, gdy obie strony są w równym stopniu zadowolone.
Na stronach Torturacen.pl, Smartbay.pl i Ceneo.pl, można przeczytać informacje pochodzące z dziesięciu różnotematycznych vortali, skupionych w Grupie Kafito. Zajmują się one m.in. tematyką motoryzacyjną, komputerową, branżą budowlaną i wykończeniem wnętrz czy sprzętem RTV/AGD.
http://kafito.eu/tematyczne.html
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.