INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia zapewnić ma także dynamiczne zwiększenie się liczby użytkowników portalu i – pośrednio -udziału w rynku reklamy internetowej.
Serwis, który udostępniony zostanie pod adresem http://barpolsat.interia.pl/, składał się będzie z części ogólnodostępnej oraz części kodowanej, dostępnej odpłatnie. Na internetowych stronach znajdą się podstawowe informacje o programie, jego uczestnikach, prowadzącym, miejscu akcji i zasadach kierujących jego przebiegiem. Serwis stanowić będzie nie tylko źródło najświeższych informacji o wydarzeniach z programu ale także umożliwiać będzie widzom nawiązanie bezpośredniego kontaktu z
uczestnikami.
Odwiedzający serwis będą mogli podglądać przez kamery internetowe wydarzenia w tytułowym barze, uzyskają dostęp do galerii zdjęć, klipów wideo oraz materiałów przygotowanych specjalnie dla nich przez samych uczestników programu i redakcję serwisu. Interakcja z biorącymi udział w widowisku możliwa będzie poprzez regularnie odbywające się czaty internetowe, a widzowie-internauci będą mogli wpływać na przebieg programu oddając m.in. głos przez Internet.
Widowisko rozrywkowe BAR, który pojawi się na antenie Polsatu w marcu br., łączy w sobie elementy różnych gatunków telewizyjnych, m.in. reality show i telenoweli dokumentalnej. Program, produkowany na licencji szwedzkiej firmy Strix Television AB, wyróżnia się swoją otwartą formułą. W przeciwieństwie do reality shows prezentowanych dotychczas w Polsce akcja widowiska nie będzie odizolowana od świata rzeczywistego, uczestnicy programu będą mieli możliwość opuszczenia BARu lub mieszkania w towarzystwie kamery internetowej a oglądający – szansę spotkania z uczestnikami na żywo w tytułowym barze.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.