Na początku czerwca firma TelePizza Poland po raz pierwszy rozesłała do swoich klientów elektroniczną wersję ulotki promocyjnej. E-ulotki są dla firmy nowym kanałem dystrybucji informacji i sposobem na skuteczne dostarczanie klientom najświeższej oferty. Przy wysyłce TelePizza korzysta z SARE, pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu w modelu ASP.
„SARE wykorzystujemy przede wszystkim do wysyłki elektronicznej wersji naszej drukowanej ulotki. Dzięki temu rozwiązaniu dostarczamy naszym klientom najświeższe informacje o wprowadzanych promocjach i nowościach w najkrótszym czasie. SARE pozwala nam na zarządzanie bazami adresów, kontrolowanie samej wysyłki oraz bardzo dla nas ważny – monitoring efektów kampanii. Dzięki zaletom narzędzia każdy mailing dostosowywany jest do wymagań i oczekiwań jego odbiorców.” – powiedziała Joanna Gorczyce kierownik działu marketingu TelePizza Poland.
Elektroniczna ulotka TelePizza dociera głównie do osób, które zamawiają pizzę w czasie pracy, w biurze – kadra zarządzająca, managerowie, administracja. Elektroniczna forma oszczędza ich czas, jest zawsze pod ręką, zapewnia szybkie przejście do szerszych informacji.
„O trafności tego rozwiązania przekonaliśmy się na własnej skórze.” – mówi Krzysztof Dębowski, Account Manager odpowiedzialny za markę SARE. „Sami często zamawiamy pizzę do biura, a od czasu gdy dostajemy ulotki mailem nie tracimy czasu na poszukiwanie ich papierowej wersji. Pod ręką jest też zawsze najbardziej aktualna oferta TelePizzy.” – dodaje Dębowski
E-ulotki spełniają nie tylko rolę informacyjną , ale także zachęcają internautów do odwiedzania serwisu internetowego TelePizza, która udostępnia między innymi mapę lokali, cenniki oraz pełna ofertę. Dzięki temu internauci budują wokół strony grupę lojalnych odbiorców, którzy stając się stałymi klientami TelePizza mają pewność, że informacje z których korzystają są zawsze , a promocje aktualne.
http://www.telepizza.pl
http://www.sare.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.