adMaster network, filia niemieckiej spółki giełdowej ARBOmedia AG, oraz Integrated Media Sales, należące do IMI Group, łączą się pod nazwą ARBOmedia Polska.
Będąca wspólną własnością Paula H. Lorenza i Jerzego Kuczkiewicza IMI Group, oraz firma ARBOmedia AG z Monachium w Niemczech podjęły wspólną decyzję o połączeniu swoich domów sprzedaży mediów Integrated Media Sales (IMS) i adMaster network Poland. ARBOmedia AG notowana jest na giełdzie Neuer Markt Frankfurt i wraz z 12 spółkami podporządkowanymi działa na skalę europejską stanowiąc największą niezależną firmę sprzedającą czas i powierzchnię reklamową.
ARBOmedia Polska jest nazwą nowego przedsięwzięcia mającego być w 51 procentach własnością ARBOmedia AG oraz w 49 procentach w posiadaniu IMI Group. Biorąc pod uwagę doświadczenie IMS w sprzedaży czasu antenowego telewizyjnych kanałów tematycznych takich jak Viva Polska! i Fashion TV, oraz pozycję firmy adMaster network jako drugiego co do wielkości internetowego medium reklamowego, fuzja ta tworzy wielokanałowy system sprzedaży pod nazwą ARBOmedia Polska. ARBOmedia Polska, jako członek grupy ARBOmedia będzie oferować ogólnoeuropejską przestrzeń reklamową w kooperacji z zagranicznymi partnerami.
Połączenie obu firm nastąpi w sposób następujący: Integrated Media Sales Sp. z o.o. przyjmie nazwę ARBOmedia Polska Sp. z o.o., i obejmie udziały w adMaster network Poland Sp. z o.o. Zarządzanie spółką ARBOmedia Polska zostanie powierzone Marcinowi Woźniakowi, obecnie Prezesowi adMaster network Poland, który obejmie funkcję Prezesa ARBOmedia Polska. Jerzy Kuczkiewicz, dotychczasowy Prezes oraz Dyrektor zarządzający IMS, obejmie funkcję Prezesa Rady Nadzorczej, koncentrując swe siły na rozwoju biznesu ARBOmedia Polska.
Bronislav Kvasnicka – COO ARBOmedia AG oświadczył: „Obecna fuzja podkreśla naszą pozycję lidera na rynku sprzedaży telewizyjnej i internetowej powierzchni reklamowej w środkowej południowo-wschodniej Europie. To strategiczne posunięcie przybliża nas do stania się potentatem na bardzo obiecującym polskim rynku reklamy. Nasze doświadczenie w organizacji dużej wielokanałowej sieci sprawia, że staliśmy się idealnym wspólnikiem dla kupujących usługi medialne, jak i dla firm oferujących czas i przestrzeń reklamową”.
Jerzy Kuczkiewicz, założyciel i członek zarządu IMI Group, powiedział: „Połączenie siły sieci międzynarodowej jaką jest ARBOmedia, z doświadczeniem lokalnym w zakresie nie tylko sprzedaży reklamy telewizyjnej, ale również radiowej i prasowej którą dysponujemy, stwarza niesamowitą szansę dla mediów, którym coraz trudniej jest bronić swych interesów w ramach konsolidacji zakupów. Będziemy jeszcze lepiej w stanie sprostać naszym zadaniom, czyli dodać siły mediom, i kreatywności w ofertach dla reklamodawców.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.