MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst. Catalyst zapewnia, że zaprojektowana komunikacja mediowa jest spójna strategicznie i jest oparta o wiedzę zarówno Agencji jak i Klienta oraz innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Catalyst jest stosowany w Polsce od ubiegłego roku i jest realizowany przez MPG Media Planning w projektach wymagających nowego spojrzenia na komunikację marki lub firmy.
„Metodologia Catalyst wykazała swoją skuteczność na wszystkich rynkach więc jestem pewien, że również w Polsce potwierdzi swoją skuteczność – dla Radiostacji. Catalyst zapewnia świeżość rozwiązań mediowych, ale przede wszystkim ich skuteczność. MPG traktuje narzędzia strategiczne oraz typu DSS bardzo poważnie i nigdy nie ogranicza się do ich prezentowania, ale przede wszystkim koncentruje się na ich stosowaniu. Dlatego w ciągu ostatniego roku szkolenia Catalyst poza Polską, w różnej formie, odbyło 5 osób z polskiego oddziału MPG a w planach jest szkolenie kolejnych osób.” – powiedział Jacek Dzięcielak – CEO MPG w Polsce. MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst.
http://www.mpgmediaplanning.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.