21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.
Odświeżony spot czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki jest kontynuacją muzycznej serii reklam z lat ubiegłych. Działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marek, a także wsparcie promocji konsumenckiej.
Na potrzeby kampanii opracowane zostały spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund oraz dodatkowy 15 sekundowy informujący o promocji „Słodki Styl”. Spoty emitowane będą w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radiu. Dodatkowo akcja promocyjna wsparta zostanie reklamą w prasie handlowej, materiałami POS oraz działaniami w Internecie.
Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!